Kürkçü Dükkanı

Uzun uzun aralar veriyorum. sonra yine bir gece ( ama nedense hep geceleri) aklıma geliyor bir blogum olduğu. şöyle bir son yazdıklarıma bakıyorum hatıralar hoşuma gidiyor. ve yine yaşadıklarımızı not almak istiyorum bir sonraki gelişimde hatıra olsunlar diye.
Biz yine uzun yollara çıktık
yine yuvamızı değiştirdik
Bursamı bırakıp başka bir şehrin küçük bir ilçesine geldik
aslında pek yeni daha yaklaşık bir ay oldu.
ailecek alışmaya çalışıyoruz. Daha çok bahar ile ben. Baba işe gidiyor biz baharımla evimizi tanıyoruz, sokağımızı tanıyoruz, ilçedeki tüm parkları keşfediyoruz..
En iyi arkadaşım kızım bu aralar.Bazen bana seninle arkadaş olmıycam hıhh dese de :)

Taşınma süreci stresliydi. Bahar bir anlam veremedi. eşyalar toplanıyor her yer karışık anne baba yorgun...
Oturduk konuştuk bizim yeni bir evimiz olacak, orda çok mutlu olucaz evimizin bahçesi olacak orda oyunlar oynayacağız... Ve işte hiç bir cevabın baharı ikna etmeyen o soru geldi
NEDEN?
nedenlerimizi açıkladık ama soru hep tekrarladı...
Taşındık ama ilk zamanlar karışıklık bitmek bilmedi doğalgazın açılması birkaç gün sürdü biz üşüdük. havalar soğuktu hiç dışarı çıkıp gezemedik.. bahar evi sevmedi. en güzel odayı onun odası yaptık Bursadaki odasından daha büyük ama bahar odaya gelip elini beline koyarak "Ben bu duvarları sevmedim. Burayı pembe yap!" diye babasına emir vererek odadan çıktı. Ağzımız açık arkasından bakakaldık.

Şimdilerde daha iyiyiz. Havalar ısındıkça eminim daha iyi olucaz.

Baharla ilk otobüs yolculuğumuzu gerçekleştirdik. ilk derken baya baya ilk. daha önce belediye otobüsü minibüs dolmuş vs.. hiçbirine binmemiştik ve biz şehirlerarası otobüse binip 4 saat yol gittik. sadece bahar ve ben. aman allahım korkunçtu. hatalar üstüne hatalar yaptığımdan zor bir yolculuk geçirdik

1.hata Tecrübesizliğimle yanıma baharı oyalamak amaçlı meyvesuyu bisküvi falan aldım. bahar otobüse biner binmez onları yedi ve 1 saat dolmadan kustu. daha önce kusma tecrübemiz de olmadığından haber de veremedi her yerimiz battı.
2. hata başıma böyle birşey geleceğini hiiç hiç düşünmediğimden yanıma yelek vs almış olsam da başka kıyafet almamıştım otobüsten inip valizimden çıkarmak zorunda kaldım bu arada bahar otobüste çıplak halde annieeee diye ağlıyordu.
3. hata baharın uyanma saatinden hemen sonraya bilet aldığımdan yol boyunca uyumadı.
4. hata bahara ayrı koltuk almadığımdan kucağımda oda sıkıldı bende. falan filan liste uzuyor. birdahaki sefere daha tecrübeliyiz...


Yorumlar

Popüler Yayınlar