Anne sütünden ayrılış..

Bahar 23 aylık oldu ama anne sütünü bırakmaya hiiç niyeti yoktu. Artık sadece keyiften içtiğinden. ne o uyuyabiliyor ne de ben.. bütün gece bırakmıyor beni.

Dün sabah yine her yerim tutulmuş bir şekilde uyandım ve kararımı verdim. önceden ufak bir denememiz olmuştu nar ekşisi sürmüştüm ve bahar yine de emmişti..

Bu seferki yöntemim sanırım işe yaradı. uyku vakitleri en korktuğum kısımdı malum bahar emerek uyuyor ama dün öğlen uıykusu için emmek istedi biraz huysuzlandı en son ayağımda sallarken uyudu.
 gece biraz daha zor oldu 2 saatlik bir uğraş sonucu kendi kendine yatakta uyuyakaldı ve gece hiç uyanmadı. bu bir mucize sabaha kadar uyumuşum :) sabah 8 de uyandı. Gece 1.30 gibi uyuduğundan uykusunu alamamış ve emmek için uyanmış aslında. biraz ağladı çok üzüldüm :(
biberon vermeyi teklif ettim istemed.i su verdim bir yudum içti ağlamaya devam etti. kucağıma aldım evde dolaştık sonra uykusu açıldı. şimdi biraz daha vakit geçsin öğlen uykusuna yatırıcam bakalım bu sefer başarabilecekmiyiz.

annem ilk 3 günün zor olacağını sonra unutacağını söylüyor. ama o unutsa bile ben biraz zor alışıcam :(
vicdan azabı çekiyorum resmen. gözlerim doluyor boğazım düğümleniyor. ama pes edersem en başa döneceğimi de biliyorum. elbet bırakması lazım. iştahını kapıyor uyku uyuyamıyor emerken..

sabret kızım bu günler geçecek...

Yorumlar

  1. oyyyy kıyamamkiiii.. bende cesaret edemiyorum hande.. neva uyurken istiyor sadece ama dediğin gibi keyiften.. Bende tam karar verince tecrübelerine ihtiyaacım olacak :)

    YanıtlaSil
  2. sedam hallettik biz o işi bahardan çok bana zor geldi inan.. bebeklerimizin iradeleri sandığımızdan daha güçlü. yerini doldurmuyor ama biberonda süt içiyoruz bol bol sarılıyoruz öpüyoruz birbirimizi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar