Uykusuz her gece

Bahar kızımla uykusuz geceler günler geçiriyoruz bu aralar. öyle az buz değil. saate bakalım mesela 04.25!! neden böyle oldu bilmiyorum ama çok çok yorucu ve yıpratıcı bir dönemden geciyoruz ailecek..yapmadığım kalmadı. bugün öğlen uykusu uyutmadım ki gece erken uyusun diye. uyudu da aslında akşam saat 10 da uyudu ama 12de uyandı. ne yaptıysam uykuya döndüremedim. oturuyoruz şimdi öyle. hayır komşular imza toplayıp kovacak bizi ondan korkuyorum :)

gecen gece yine bir uyutma savaşındaydık baharla. yataktan sürekli inme çabası beni öyle yordu ki artık kafamı yastığa gömdüm ve inmesine müsade ettim. ama bahar indiği gibi geri çıktı bana seslendi kafamı kaldırmadan efendim dedim.saçlarımı severek  bişey yok anne bişey yok dedi bana :( kalktım hemen sarılıp özür dilerim dedi bide üstüne..
sen ne güzel bir çocuksun meleğim benim!
yaptığının beni üzdüğünün farkında. ama düşündüm de uykusu gelmiyorsa ne yapsın. bizim de kaçıyor bazen uykularımız. zorla uyutulmaya çalışsalar ne sinir bozucu olur değil mi?

2yaşına 2 ay kaldı. ve artık onunla iletişim kurabiliyorum. beni anlıyor kendini anlatıyor. soru soruyor cevap veriyor şarkı söylüyor.. 
en çok sorduğu soru bu aralar Anne naposunnn? :) genellikle kendi kendine verdiği cevap: toyabi (kurabiye) yapıyosuunn :) yavrum beni gün aşırı kurabiye yaparken gördüğü için...

10 a kadar sayıyor maşallah kuzum bir de bu aralar renkler merak konusu. sokağa çıktığımızda her araba gördüğünde bir renk tahmininde bulunuyor genellikle yanlış oluyor ama tıbıdı  (kırmızı)lar tutuyor hep :) 

doğum gününe güzel planlarım var bu sene allah nasip ederse..

rahat uykulu huzurlu geceler...

Yorumlar

  1. 2 yaş sendromu belkide
    belkide diş sorunları
    görülür bir sorun yok ise geçici olduğunu düşünün
    bazı çocukların huyu böyle olur geceleri baykuşa dönerler :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar