Her gün yeni bir Bahar

Bahar'ım yeni huylar ediniyor. Aslında bebekliğinden belliydi daha minicikti giydirirdim, çıkartırdım bayılırdı :) Şimdi de çok seviyor süsü. Yeni veya güzel birşey giysin hemen ayna karşısına koşup ayyy diyor :) geçen gün misafirliğe giderken küpe takmıştım çok hoşuna gitti gelip gidip ayyy dedi küpelerime :) akşam babası da sana da alalım mı kızım dedi. bahar hemen evet anlamında kafasını salladı babasının pantolonundan çekiştirerek hadiiii  küpett dedi :) çok güldük.

Bu aralar bir de babaya düşkünlüğün yanı sıra kıskanmalar başladı. babası benim yanıma oturduğu zaman bile bi triplere giriyor :) Allah ayırmasın.


Bu zamana kadar oldukça paylaşımcı olan Bahar şimdilerde "benimm" demeye başladı.

Bir de çocuklar sandığımızdan daha akıllı. İngilizce şarkıları çok seviyor birkaç video var izlediği. ve bugün bilgisayarda havuzda bir kedi resmi gördüğümüzde çok belirgin bir şekilde "swimming" dedi. ne diyeyim şaşırdık :) maşallah telaffuzu da pek iyi :)

Canım kızım seninle her gün değişmeyi, öğrenmeyi, yenilenmeyi, büyümeyi seviyorum!

Yorumlar

Popüler Yayınlar