Tatlı Yıllar.. :)

 Nasıl geçtip gittiğini anlamadığımız bir yıl daha geri de kaldı.
2013ün son gününde kurabiyeden bir ev yaptım. Bonibonlu, jelibonlu, şekerli...
Bu yılı böyle hatırlayalım, yeni yıla da tatlı başlayalım diye.
2014 ün her bir günü çikolata gibi şeker gibi geçsin.  sağlıklı huzurlu.. Baharım hiç hasta olmasın hiç canı yanmasın. sadece bahar değil hiçbir çocuğun canı yanmasın.
Öyle güzel geçsin ki bu yıl tadına doyamayıp 2015 e girerken yine bu yıldan sipariş edelim ;)

Mutlu Yıllar.

Yorumlar

  1. İnanılmaz güzel olmuş,ellerine sağlık,çok hoşuma gitti:)Kısa bir tarifini de yazarsan bir gün ne güzel olur:)Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. tarifini yazmayı düşünüyorum biraz ayrıntılı ve uzun olabilir diye erteledim :)

      Sil
  2. Cok guzel olmus, bayildim nefiss gozukuyor evet bende tarifi yazarsaniz sevinirim
    Ellerinize saglik :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) beğendiğinize sevindim. tarifi tekrardan yaptığım bir zaman fotoğraflayarak yazayım diyordum ama yarın az fotoğraflı bir tarif vericem inş. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar