Pazar pazar

Kış geldi bizim ev hapsi başladı. yazın rahat rahat dışarı çıkan parklarda gezen bahar bu duruma pek alışamadı sıkılıyor. evde eğlenebilmenin yollarını arıyoruz beraber..


kitaplara çok ilgisi var baharın bu aralar. bazen sabah gözünü açar açmaz kitap okuyuu diyor :)
küçük cümleler kurmaya başladı böylelikle
atta didiyos
yadım et
bappa diydim
baba gel
toka nerde
gibi :)
bappa diydim kısmını açalım biraz




nerdeyse her gün bunun gibi manzaralar.. hele bir akraba gününe falan gittiğimizde.. ortalıkta birinin ayakkabısını bulsun hiç affetmiyor :)

Büyüdükçe bana arkadaş oluyor. bazen çok yorucu bazen çok keyifli.. 
sorulara cevap vermeye başladı artık muhabbet ediyoruz

- bahar nasılsın
-iyim
-şila nasıl?
-iyi 
-biz bugün ne yedik
-testane 
-baba bakkaldan ne aldı
-çufuta 
-başka?
-ayan 
:) 
bakkala gidince bi çikolata bi de ayran istiyor :)
iştah yok yine :(
18.ay muaynesinde 9.700kg idi
10 kiloyu göremedik yani daha :)

bir de olmuyoo tripleri var çok fena nasıl atlatsak bilmiyorum. mesela legolarla oynarken gayet güzel yapıyor ama ben yanındaysam bir denemede yapamayınca hemen olmuyooo yadım ett diyor. hadi bidaha dene kızım yaparsın sen, bak şöyle, bak böyle derken bütün oyuncakları sinirle dağıtıp çekip gidiyor kalakalıyorum orada.

televizyona bu zamana kadar çok ilgi göstermiyordu bu aralar izliyor. canım kardeşim ve trotro sevdiği çizgifilmler. pepe sevmiyor pek.yemek yedirirken genelde açıyorum çizgifilm sonrasında baybay diyip kapatıyoruz. bir de İngilizce şarkılar seviyor abc song en sevdiği ey bi si di i ye kadar  güzel söylüyor gerisini anlamıyoruz :) 

bu da benm en sevdiğim buyrun;




Yorumlar

Popüler Yayınlar