19 aylık Bahar. Avm gezileri başlasınn


Benim kızım büyüdü de arkadaşlarıyla Avm lerde geziyor 
Dün ilk defa babası yanımızda olmadan başbaşa alışveriş merkezine gittik. Malum havalar soğuk dışarıda vakit geçiremiyoruz. evde de çok sıkıldık. 
Arkadaşımın da bir kızı var Bahardan bir yaş büyük. onlar da geldiler. Biz anneler muhabbet ederiz, çocuklar da oyun oynar diye düşündük ama birbirimizle kaç kelime konuştuk bilemiyorum :) 
Bahar hani şu geri geri çekilip bırakınca pırrr diye giden arabalar gibiydi. yere bıraktığım anda fırlıyor önüne hangi mağaza gelirse giriyor. kız çocuğu işte bu yaştan başlıyor :)) 

Neyse bari yemek yiyelim orda oyun alanı da var dedik
ama oyun alanı bahara bir boy büyük geldi.
Sena tırmanıp tırmanıp kayarken benim küçük bacak aşağılarda kaldı.
Oyun alanının hemen önünde bir masaya oturduk bizde..
Oturur oturmaz yanımdan vınn diye bir gölge geçti 
Bahar çoraplarıyla oyun alanından çıkıp hızla koridorlarda koşuyor bende peşinde :) halimize gülen çoktu. biz de güldük.

çok yorgun döndük eve
döndüğümüzde bahar 10dk kadar kestirdi ve sonra tee gece 2 de uyudu :(

2 kitap aldık Çizmeli kedi ve Çirkin ördek yavrusu. Dün Çizmeli kediyi okuduk çok beğendi ilgiyle dinledi. tabi kitapta yazanları okumadım resimlere bakarak başka hikayeler uydurduk :)
Bir ara babası bir sayfadaki kediye dalgınlıkla tavşan dedi. şimdi bahar o sayfaya geldiğinde kediye taşan diyor :) çocuklar çok çabuk öğreniyor doğru yanlış ayırt edemeden. Dikkatli olmak lazım.


19 aylık bahar bu durumda. keşfedilecek çok yer çok şey var.. 

Yorumlar

  1. Maşallah şu iki küçük kıza bak,sanki çok biliyorlarmış gibi yürüyorlar:)19.ay en zor ay diyebilirim,daha doğrusu 18,19 ve 20.ay..Sonra sonra düzeliyorlar,ok gibi fırlamıyorlar en azından,yavaş yavaş koşuyorlar diyeyim sana:)Bunda sonra bol bol,başbaşa gezmeler diliyorum size,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakin sakin dolaşabileceğimiz günleri ümitle bekliyorum :) teşekkür ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar