Macaron dosyası




An itibari ile macaron dosyasını Açıyoruum.. Açtım. :)






Macaron u tanımayan var mı?

biraz acıbadem kurabiyesi
biraz köpük beze gibi
dışı çıtır
içi ganaj dolgulu yumuşacık
minik tatlı hamburger gibi
etekleri fırfırlı
rengarenk 
:)
bunlar benim macaron tanımlarım




uzun süredir macaron yapıyorum blogda hiç bahsetmemişim
bir macaron dosyası açmak gerek dedim. bilenler, bilmeyenler için


malzemesi az yapımı zahmetli bir kurabiye macaron


bilmem kaç tane denemem fiyasko oldu. yılmadım ama :) uğraştım uğraştım tutturdum sonunda. tutturunca da hoşuma gitti. 

şimdi organizasyon şirketlerine partilere macaron dolu kuleler yapıyorum. 


Macaron tarifi de vericem ayrıntılı bir şekilde yapmak isteyenlere yardımım olsun diye
bu yazı yaptığım macaronları gösterdiğim bir yazı olsun bakalım şimdilik :)

Bir de Bursada bir arkadaşımla beraber bir facebook sayfası açtık kendimize. macaron yapıyoruz cupcake yapıyoruz şeker hamurlu kurabiyeler, pastalar, kekler, börekler, çörekler... :)
burdan da reklamımızı yapmış olalım :)


buyrun beğenin efendim :)
teşekkürler..




Yorumlar

  1. Handecim ellerine sağlık, önceden lezzetli pasta, böreklerini hüpleten biri olarak yemeden tadını damağımda hissettim desem :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar