Gecikmeli bir doğum günü yazısı

Bir ay oldu doğum günü yapalı Bahar kızıma. ama hastalıklardı ülkedeki karışıklıklardı derken not etmek nasip olmadı.
olsun..
bahar kızım hatırlamayacak bu günleri. belki bu karışıklıkları yakın tarih olarak okuyacak. bana soracak neler olmuştu diye?
hangi tarafa hak verecek
illaki taraf mı olması gerekecek..
Ben burda siyasi görüştü gezi parkıydı bunları tartışmayacağım tek başıma.
sadece endişeleniyorum her anne gibi...
bir de kızım ilerde okursa diye bir not: ne zulme karşı sessiz kal ne de zulmedenlerden ol güzel yavrum. savunduğun aklına yatan her fikri paylaşmaktan çekinme. ama duracağın yeri bil. bağırarak ancak sesini duyurursun ama söylediklerini kimse anlamaz.

neyse ben doğum günü yazısı yazacaktım konu başka yerlere gitti.
benim güzel kızım 1 yaşında artık. 
öyle güzel öyle heyecanlı günlerimiz oluyor ki hayatımızın merkezinde küçücük bir kelebek var. sevimli narin nazlı bir o kadar hızlı :) meraklı tatlı mı tatlı :)
bir sene nasıl geçti anlamadım ki ben. 6 bilemedin 7 ay :) zaten baharı yakından gçrenler de 1 yaş olduğuna inanmıyor. hala çok mini mini bizim kız. büyümüyor pek. :) olsun sağlığı yerinde büyür elbet..


henüz tam anlamıyla yürümüyor bahar. yakındır ama. kendi kendine 7 8 adım atabiliyor ama sonra ya bir yere tutunuyor yada yavaşça oturuyor yere bugünlük bukadar yeter der gibi :)

nihayet dişleri çıkmaya başladı. doğum günü kızım bir ateşlendi gece acile gittik. biraz üşütmüş ama diş olayı da eklenince ateş düşmek bilmedi. iki üç gün sonra mini mini dişi gördük nihayet :)

çok dillendi artık susmak bilmiyor da dediklerini bi kendi anlıyor :))
ama sürekli annee diyor her şeye bişey gördüğünde heyecanlandığında beni çağırırken falan filan. evde sürekli -annee  -efendim kızım repliği belki 1000kere :))

Doğum günü detaylarına gelirsek..
ben aslında biraz daha kapsamlı bir doğum günü istiyordum ama annemlerin ne gerek var ne anlayacak bahar daha büyüyünce yaparız laflarından dolayı aile arasında bir doğum günü düzenledik. 
yine de babası ile gidip birsürü süs aldık salonumuzu süsledik. ramazan gece kaç saat balon şişirip astı :)

bende kızıma pasta yapıp süsledim.
bir de kurabiyelerini yaptım

ananesi teyzesi de yaptı birşeyler. çok güzel geçti. annem salıncak almış ablam da kontrollü bisiklet. bahar bayıldı ikisine de. çocuklar da birsürü hediyeler almışlar.

benim hediyem pasta oldu kızıma 
bir de sımsıcak bi öpücük :)
bir an yerinde durmayan baharın nadir doğum günü pozlarından :)




Yorumlar

  1. mutlu huzurlu ve özgür bir yaşamı olması dileğimdir..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah kızınıza, nice mutlu senelere :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar