Sana 1 ay bana 1 ay yetmez gülüm 11 ay



Bahar 11 aylık mı oldu
ohhoooo bahar haftaya 1 yaşında olacak
ben en son 9. ay yazmışım arkadaşlarımdan uyarı gelince farkındayım dedim ama çok klasik birşey söyleyeyim vaktim olmuyor oturup birşeyler yazmaya.
 hani diyorum yazmışken düzgün olsun fotoğraf falan da ekliyim. sonra telefondan bilgisayara fotoğraf aktarıp ayıklamak mı zor geliyor, kelimeleri bir araya getirip cümle kurmak mı bilmiyorum bi şekilde takılıp kalıyorum işte.

neyse efendim ben aklıma gelen şekilde aktarayım olayları.

 öncelikle bahar ilk yataktan düşüşünü dün gece itibariyle gerçekleştirmiş durumda. :(
uzun süredir bizim yanımızda yatıyor bahar dün gecede yattık uyuduk da ramazan tv izlerken uyumuş kalmış oturma odasında yanımıza gelmemiş bizim kız da babasını mı arıyordu ne yapıyordu bilmem o taraftan gün yere :( hemde yatağımız kenarlıklı önce oraya ordan da yere muhtemelen. ben sese uyandım çığlık çığlığa ramazan diye bağırdım muhtemelen bütün komşular da uyandı. çok ağladı kuşum kıyamam. birşeyi yok çok şükür.

birkaç haberim var


  • 10. ayın ilk haftası bahar emeklemeye başladı. biz ümidi kesmiştik yürür artık diyorduk :) yürüme konusundada elinden tutunca anca. tek başına cesareti yok henüz bizim de acelemiz yok :) koltuk kenarında sıralamalar hatta duvara tutunup sıralamalar var ama. he bir de ananesi market arabası almış pembe tatlı bişey ona tutunarak yürüyor evin içinde.

  • baharın hala dişi yok :) doktor problem olmadığını söylesede biraz daha çıkmazsa takma diş yaptırıcam kıza :)

  • hani ağzım hani burnum falan diyince gösteriyor göz burun kulak ağız 
  • baya dillendi bahar hanım. en çok dedesini seviyor en çok dede diyor hatta bir gün görmesin dedeee dedeee diye söyleniyor resmen :) bunun dışında hande anne baba day ( dayı) anani abi baybay ve henüz bizim anlayamadığımız birşeyler :)
  • çocukları çok seviyor dışarda kendine yakın yaşta bir çocuk görünce hemen ayyy diyor :) 
  • parka gitmeyi çok seviyor başlarda dönerken itiraz etmiyordu ama şimdilerde dönmek istemiyor :)

bu fotoğraf da kızımdan aldığım ilk anneler günü hediyesi çiçek. papatya kopardı bana kuşum :)

biz bir yolculuğa çıktık. bahar doğduğundan beri yaptığımız en uzun yolculuk. güzargahımız önce ankara sonra abant, sünnet gölü, akyazı, karasu ,kaynarca, ağva, şile, istanbuldan bursaya dönüş şeklindeydi 5 gün sürdü. ve yolculuğun başı ile sonunda baharın huyu değişti. :( 
  • başlarda araba koltuğunda kendi kendine uyuyan bahar sonralarda araba koltuğunda uyumak bir kenara oturmak bile istemedi. ve en önemlisi istediği şey olmadığında çok fena bağırıyor. umarım düzelir.
bu arada istanbulu çok özlemişim çokkk. ama pek tadına varamadık tabi en son istanbula gittiğimde bahar yoktu. bu sefer hava esiyor diye arabadan pek inemedim bile. akşam uyuduğu için bahar dışarı da çıkamadık.
olsun bizim kız da istanbulu görmüş oldu :)



haftasonu aile arasında küçük bir doğum günü yapıcaz bahara .

pastasını kendim yapıcam bakalım nasıl olacak ilk şeker hamurlu pasta denemem 
2. doğum gününe kadar paylaşırım inş burada :P :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar