9 AY




Başlığı yazınca şöyle bir durdum yanlış mı hesapladım diye :) inanmak zor geliyor ama bahar 9 aylık oldu. sanki 6 aydan sonrası bir gün falan sürdü.. 9 aylık bebekleri olan annelerin bloglarını okuduğumu hatırlıyorum birkaç ay önce. ohhoo öyle büyük geliyordu ki o bebişler bana :) 
şimdi bu yazıyı mini mini minnoş bir bebeği olup da okuyan varsa hiç merak etmesin yarın 9 aylık olacak bebeğin :) 
ben şimdiden doğum gününde ne yapsak diye düşünmeye başladım mesela :)
öyle konsept di temaydı sevmem ben ıncık cıncık şeyleri. ama allah izin verirse güzel bir anı kalsın istiyorum o gün. 
Bolca fotoğraf ekliyorum bu yazıya. uzun zamandır yazmadığımın telafisi olsun :)

 Bu aralar her gün yeni değişmeler yeni gelişmeler mevcut bizim evde. bahar ayakta durmayı keşfetti mesela :)
hem ne keşfediş. oturtabilene aşk olsun. ellerinden tutup yürütmekten bel fıtığı olabilmem muhtemel..
salondaki orta sehpa ayakta durma alıştırmaları mekanı.

Ara sıra eline birşey alıp tutunmadan duruyor ama farkettiğinde panik yapıp tutunacak yer arıyo safım :)
he bir de bir yere tutunup ayağa kalkma çabaları var çok tatlı :)


 çok fena karıştırmacalar başladı. çanta olsun çekmece olsun farketmez. keşfedilecek çok şey var :)
bu arada beremiz seda teyzemizden hediye. hem daha bu ne ki neler neler almış getirmiş bize. say say bitmez hepside birbirinden güzel hele bir beyaz elbisesi var yaz gelsin giydiricem koyarım  fotoğrafını.
burdan da çok teşekkürlerimizi sunuyoruz kendisine ve neva kıza :)
yürüteç ile her yere ulaşıyor artık en büyük heyecanı ise bulaşık makinesi :)
bu çekmecelerede parmağını sıkıştırmasından korkuyorum. yoksa bu meraklı turşucu halleri hoşuma gidiyor :)
güvenlik kilitleri alma zamanımız geldi sanırsam...
Numan dayısının orgu da pek ilgisini çekti dj oldu benim kızım :)
küçüğünü de bahara almak lazım oynasın dursun.
bahar kitapları seviyor çok oyuncaklarından. 
geçenlerde ona hayvanları gösteren bir kitap alalım diye girdik biyere bu arada bende bakıp ona gösteriyorum. birtanesini aldı ve zinhar elinden alamadık :)
aslında daha güzel bişey almak istiyordum da bizim kız onu beğendi noktayı koydu :)
bazı oyuncaklardan da çok ürküyor. mesela bir mağazada caliou oyuncağı gösterdim kendini geri atıp ağlamaya başladı. bir de evde kuzu biblosu var bitane onu da hiç sevmiyor. açıkcası artık bende sevmiyorum kaldırdım.

ayy bir de tek bir tane dişi bile olmayan hatun çok fena simit kemiriyor :)
petibör bisküviye bayılıyor. fare gibi kemire kemire bitiriyor bütün bisküviyi :)
sanırım diş yerleri kaşınıyor oda bu şekilde rahatlatmaya çalışıyor yavrumm.

aklıma gelen birkaç gelişmeyi daha not edeyim
emeklemeye hiç niyeti yok bende vaz geçtim artık beklemekten zira yürüyecek neredeyse :)
bahara yemek yedirmek çok kolay ve zevkliyken bu aralar eziyete dönmeye başladı. kaşığı gördüğünde öğürüyor çoğu zaman :( zorlamamaya çalışıyorum ama ne yapacağımı da bilemiyorum.
anneme göre tatsız tuzsuz yemek verirsem tabiki öyle olurmuşş...
bense hala daha baharın şeker ve tuzla çok haşır neşir olmaması taraftarıyım.
muhallebi yaptığım zaman içine pekmez koyuyorum biraz
yemekleri için de himalaya tuzu aldım doğal işlenmemiş. az az ondan koyuyorum.

biraz da sosyete çıktı bizim kız :) babam afrikaya gitmişti ordan bize hindistan cevizi mango ananas falan getirmiş. hindistan cevizi sütü verdim çok sevdi bahar :) bugün de mangolu yoğurt yedi hanımefendi 

bu aralar bana çok bağlandı odadan çıkınca annniii diye basıyor yaygarayı

bide sevdiği oyunlar var
tel sarar kızım tel sarar yapıyor minicik elleriyle
bir de parmaklarını şıklatmaya çalışıyor :) çok komik geçen kınaya gitmiştik orda gördü birkaç kişide ertesi gün yapmaya başladı müzik çalınca yapıyor :)) oynak
alkış yapmayı da öğretti ananesi
şimdi bay bay yapıp el sallamayı öğretiyoruz :)
bu da uykusu gelmiş ama uyumamakta direnen bahar :)

bunlar bahardan haberler 
ben neler mi yapıyorum


işte böyle bişeyler :)

geçenlerde arkadaşlarla pasta kursuna gittik. öyle iyi geldiki banada. bahara annemle ablam baktı. akşamına da pastayı her beraber yedik. çok da güzel olmuştu he :)

ne çok yazdım gece gece.

uzun zamandır başına geçip de yazmaya başlayamadım. başlayınca da böyle oldu :)

haydi iyi uykular bize size herkese :)


Yorumlar

  1. Bahar kuzu yerim seni ya sen büyüdünde simitmi yer oldun.Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  2. oyyyy özlemişim baharı bea :) eller yanaklar tam ısırmalık.. Bir sonraki pasta kursundan haberim olsun gelicem :) Isırdım baharı :)

    YanıtlaSil
  3. Bahar çok şeker maşallah:)Büyükannelere göre biz tatsız tuzsuz veriyoruz ama onlar zaten herşeyi bizden öğreniyorlar.Tuzu ,şekeri vermesen nereden bilecek.Ben de artık ara sıra yediğim şeylerden tattırıyorum ama yemeğini tuzlu yapmıyorum.Eğer bizim yemeğimizden yiyecekse çok az tuz koyuyorum.Şekerli birşey de beni yerken görürse tattırmakla sınırlı.Pasta kursu ne iyi olmuş,ah ah kursları çok severim,tadını çıkart:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar