Mevsimlerden Roma

Bir blogtan bahsedeceğim biraz..
başlıktan da anlaşılacağı üzere ismi Mevsimlerden Roma. Bilenler vardır muhakkak. bilmeyenlerde bilsin istedim :)
2 sene önce sessiz sedasız izlemeye başladım kendilerini. ofis arkadaşım ile beraber
Sağlıklı beslenme ile ilgili öyle güzel çalışmaları varki..
hiçbir karşılık beklemeden kilo vermenize yardım ediyor.
hep okumuştum ama hiç uygulamamıştım.
şimdi yeni bir fırsat var karşımda
blog sahibi mehtap hanım bir kilo verme programına başlıyor yeniden..

yazdırdık ismimizi biz
annem ablam ben :)
yarın başlıyoruz hadi bakalım..

hamilelikten önce de zayıf değildim zaten de hamilelikte aldığım kilolardan da kaldı 5 kilo.
aslında ilk kural kimseye söylemeden başlamak bu işe :) ama dedim hani son gün. belki bi faydalanan olur.

sizin de hamilelikten kalma kilonuz varsa
yada sağlıklı beslenmek istiyorsanız
yada yaza kadar fıstık gibi olayım diyorsanız
buyrun Roma ya :)
eskideki programlar hakkında bilgi edinmek için de şu yazı harika :)

hadi kolay gele..


Yorumlar

Popüler Yayınlar