anlatacak ne çok şey birikti



 Evde bir miniş varsa hergün anlatacak yeni şeyleriniz var demektir.
Neredeyse iki haftadır bilgisayarın başında rahat rahat oturamadığımdan yazı da yazamadım bloga. halbuki ne çok şey oldu bunu not etmem gerekli dediğim. unuttum muhtemelen çoğunu.
neyse başlamak lazım biyerden :) hazır bahar da uyumuşken, yanımda bir tabak mis kokulu kestane varken... :)

bu yazı biraz uzun olacak
sondan başlayacağım anlatmaya.
Öyle güzel kar yağdı ki Bursaya...
bol bol baharla camın önüne geçip izliyoruz beyaz pamuk tanelerinin sessiz sedasız yerde birikmesini. baharın eline verdim camın önünde birikmiş karlardan pek hoşlanmadı. soğuk geldi sanırım :) izlemeyi seviyor ama..
çok dışarı çıkamadık kar dolayısıyla. sıkıldık biraz. bugün bir misafirliğe gittik kızımla. iyi geldi ikimizede.

Hiç Maklube yediniz mi?

denemelisiniz :)
Baharın bakışına dikkat :) bir dalsam şuna diyor :)) tattırdım kızımada. nefis olmuş yapanların eline sağlık.
bilmeyenler için anlatayım kısaca.
Maklube özünde bir pilav :) etle ve kızarmış havuç+patatesle birlikte pişmiş ve şekilli olarak tepsinin ortasına servis edilmiş, sonrasında etrafına sırayla salata ve süzme yoğurt konmuş bir pilav pastası :)
usul böyle ortadan yenecek.. :)

neyse efendim gece gece nerden çıktı bu yemek muhabbeti...

Bu yazı uzun olacak demiştim değil mi :) Daha yazıyı yayınlamadan nazar değdi. Bahar uyandı..
Devamı bir sonraki uyku molasına..

Sevgiler..






Yorumlar

  1. uzun yazılar güzel paylaşımlarla her daim
    birlikte olmak dileklerimle
    mıncırığı öp benim için sevgiler

    YanıtlaSil
  2. O güzel yavru ve güzel ailesi Allaha emanet olsun, Rabbim korusun.
    Maşaallah.
    Ve o muhteşem yemek görüntüsü için ise "afiyet olsun efendim" derken içimden "şu kilolar biraz hal yoluna girsin o tepsinin başına oturup pilavdan dönenin kaşığı kırılsın demezsem.." diye düşünmedim değil:)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar