8. ay ve ateş öksürük burun tıkanıklığı vs...

başlık herşeyi özetledi aslında dimi
Bahar çiçeğim 8 aylık oldu
bunun yanısıra bir de çok feci hasta oldu
bir haftadır falan hafif öksürüğü vardı. çok üstünde durmadık. sonra arttı arttı arttı...
bir de ateş çıktı üstüne
doktor sadece aferim ve burun spreyi vermişti ama ben parol da veriyordum ateş için
elimde derece ile uyudum hep. iyiki de öyle yapmışım. geçtiğimiz cuma akşam yattık baharla. sonra uyandım ben. bir baktım ki ateş 39.5
ramazan daha uyumamış oturuyordu içerde. ona seslendim hemen soydu baharı biraz ıslak mendille sildik. ağlamaya başladı çok panik oldum :(
hazırlanmam baharı alıp arabaya binmemiz 5 dakika sürmemiştir heralde.
hastaneye gittik hemen.
babam da saolsun biz arabaya indiğimizde o da gelmişti. bizimle hastaneye geldi.

hayatımda geçirdiğim en kötü geceydi :(

fitil verdiler hemen bahara. sonra kan aldılar. almaya çalıştılar desek daha iyi. öyle çok delik açtılar kii :( baharın ağlamaları bağırmaya çığlık atmaya döndü. morardı ağlamaktan nefessiz kaldı. o ağladıkça bende ağladım. yapmayın ne olur dedim çok canı yanıyor dedim :( hemşire dışarı çıkın bayılacaksınız dedi bana. ama çıkmadım. bayılmadım da. alabildiler en sonunda kan. buhar verdiler bir de. ateşi düşmezse yatırcaz dedi doktor. bir de koridorda bi doktor bizi göstererek bak o çocuğun 39.5 ateşi var dedi birine. işte o zaman bayılacaktım gerçekten. ilk defa gerçek anlamda korktum. korkmanın ne demek olduğunu anladım :( antibiyotik verdi doktor. düştü ama baharın ateşi döndük evimize o gece
ama dedim ya hayatımda geçirdiğim en kötü geceydi.

Allah herkesin çocuğunu korusun. kimsenin bebeği hasta olmasın hiç



fotograftaki saç bantına bakın bi.
bahar daha doğmamıştı bunu aldığımızda.
işe yarayan birşey evinizde bulundurun bitane
üzerindeki ateşim yok yazısı ateş çıktığında siliniyor.
birkaç gün bu bant ile dolaştık :)


bahar iyi şimdi çok şükür.
hastalığını babasına ve bana aktarmış durumda.
ramazan ateşli yatıyor
benim ateşim varmı yokmu bilmiyorum
tek derdim tekrardan bahara bulaşmaması.


Yorumlar

  1. Baharcık geçmiş olsun ciciem.Annesi ateş gerçekten kötü tahmin edebiliyorum nekdar berbat bir gece geçirdiğini..Bence evde paranox fitil bulundur canım ateş 39 ve üzerinde ve kolay kolay düşmüyorsa kullanman için.Yiğitte bikaç kez ateşlendi ayy o kan almaları hiç hatırlatma zaten ..geçmiş olsun çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canm paranox baş ucumuzdaydı aslında. o panikle aklıma bile gelmedi. havale falan geçirmesinden korktuk allah korusun. geçti şükür..

      Sil
  2. Kıyamam ben kuzuma :( onlar hasta olmasın hiç.. 6. hastalık diye bir hastalık varmış Hande 2. 6 ayda her bebek mutlaka geçiriyormuş. Tırrsssıııyorum.. Onu geçirmiş olmasın Bahar.. Neyseki geçmiş.. Tekrarsız sağlıklı günler bahara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedam doktor da dedi 6. hastalık olabilir diye. kızarıklık falan çıkmadı ama bazen belli belirsiz olabiliyormuş. amin inşallah canım hepimizin bebeği sağlıkla büyüsün inş.

      Sil
  3. bende mimin var canım.

    bir meleğin günlüğü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar