Sütün 3 Hali

 1 lt günlük sütüm vardı dün gece. baktım baktım ne yapsam dedim.  kaynattım bir kısmı sahlep oldu. kocayla içtik ben bir yandan ders çalışmaya çalışırken. yanındada minik tarçınlı zencefilli kurabiyelerim eşlik etti.

Sonra baktım kaynamış süt arttı hemen baharın minik kavanozlarından ikisini doldurdum birer çay kaşığı yoğurt ile mayaladım. işte size sütün ikinci hali 
sabah kalkar kalkmaz baktım pek güzel olmuş.

 E süt bitmedi daha arttı yine. Hadi o zaman içine yarım limon sıktık sonra da bir tülbente koyup süzdük lor peynirimiz bahar hanımın kahvaltısı için hazıır :)


İşte 1lt sütün sonu :)

Yorumlar

  1. 1 taşla 3 kuş olmuş..Afiyet olsun hepinize:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle oldu :) teşekkür ederiz

      Sil
  2. iadei ziyarete geldim cok da hoş geldim...
    ne guzel allah bereketınızı arttırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz tabi ya :) amin teşekkür ederim

      Sil
  3. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
    TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
    TAKİBE ALDIM.
    KAHVEYE İÇMEYE BEKLERİM:)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu cok begendım lor yapmayı deneyecegım. Tesekkurler paylaşım için

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar