Ressam annem


Anneciğimin birbirinden güzel birsürü marifetleri var. ve çoğunu almamışım ben ne yazıkki..
acaba ilerde kızım da beni benim annemi sevdiğim kadar sevecek mi?
annem kadar iyi bir anne olabilcek miyim?
onun gibi her gün çeşit çeşit leziz yemekler yapıp, aynı anda evi tertemiz yapıp, aynı anda güzel dikişler dikip bir de üstüne harika tablolar yapabilecek miyim?
he bir de tüm bunları yapıp hiç yorgun görünmeyebilecekmiyim
ben bu sorunun yanıtını biliyorum da neyysee :)

Yukarıdaki tabloyu bize yaptı annem. fotoğrafı telefonla çektiğimden pek iyi görünmüyor ama çook güzel oldu. salonumuza astık. içim sıkıldığında kendimi orda hayal ediyorum. 

mesela deniz kenarındaki kayalıklarda oturmuşum bir süre. sonra o toprak yoldan üşüye üşüye eve doğru gidiyorum. akşam üstü. evin ışıkları yanıyor. şömineyi yakmış ramazan önünde baharla oynuyorlar. içerisi sıcacık. bir de kahve ve kurabiye var masanın üstünde...
ahh ah gittim yine oralara :)

biraz sakinliğe ihtiyacım var.

Yorumlar

  1. ne güzel güzel resim yapabilmeyi çok isterdim doğrusu ama yeteneksizim öyle olunca da foto çekiyorum : ) endişeleri kenara bırakmalı en iyisi herşey yoluna girecektir ... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş ♥ keşkeee olabilsek onlar gibi ama çok zor.. :(

    YanıtlaSil
  3. Resimleri seviyorum ama yeteneksizim bu konuda....Annenin eline sağlık resim çok hoş...
    bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar