Hayatımızın Kumandası Bahar'ın elinde

Geçtiğimiz sene bu günlerdi. geç vakit Ramazanla bir AVM dönüşü yorgunluktan ayaklarımıza karasular inmiş, arabada konuşuyoruk. Bahar daha o zamanlar karnımda minicik. dedim ki:
  "Ya şimdi biz çok yorgunuz ya. E bir de düşün ki bebek doğmuş. Yorgun argın eve gidicez ama yatamıycaz. Oy oyy çok fenaa. Ben yatarım valla çok uykum var. Sen bakarsın minişe."

Öyle olmuyormuş o işler
Geç vakit yorgun argın AVM den geliniyormuş koca senden daha yorgun ayaklarını uzatıp tv izliyormuş. sen de mama yapıp yediriyormuşsun, bez değiştiriyormuşsun, bilmem kaç defa yok terledi yok ıslandı diye üst değiştiriyormuşsun, oyun oynuyormuşsun, şarkı söylüyormuşsun, hoplatıyormuşsun, zıplatıyormuşsun ve bu seremoni saat 02.30 a kadar devam ediyormuş. Bitti mi sandın. yoook. gece kaç kere kalkıldığını hatırlamıyormuşsun!

dün yaşadıklarımız bu şekilde :) bahar hanım eve gelirken arabada biraz uyudu sonra da gece tee 02.30 da...
artık hayatımızın kontrolü onun elinde :) öyle benim çok uykum var uyuyayım. yok yatayım kitap okuyayım falan yok. bahar ne isterse o yapılacak. tabi bu istekleri yapan genelde anne olacak :)

bu fotoğrafta dünün anısına. pofidik patikler aldık kendimize ana kız. bahar ayağında patik, ayakkabı vs tutmuyor hemen çıkartıyor. dün bunları bulduk kipa da. çoraplı patik. çıkarması daha zor hoş bir süre uğraştıktan sonra bahar başardı çıkarmayı ama neysee. bende kendime LCW den aldım. çok rahat hafif ve yumuşak.
bu arada benim minicik ayaklarım baharınkiler yanında dev ayağı gibi duruyor ya :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar