6 Ay

ben yazdım sanıyorum bu ay. yazmamışım meğer. 6 ay 18 günlük oldu bugün Baharım. yenilikler gelişmelerle dolu bi dönemdeyiz. her gün zıpzıp zıplatan güldüren coşturan gelişmelerimiz var. unutmayayım diye not ediyorum. akşamları ramazan geldiğinde anlatıyorum o gün yaptıklarımızı. ama bazen frekanslar karışıyor. gün kavramı falan kalmadı bende birşeyi anlatırken bugün mü olmuştu dün mü olmuştu acaba diyorum :S
uykularımız yarım yamalak bu günlerde. öncelerde neredeyse bütün gece uyuyan bahar hanım bu aralar saat başı uyanıyor ağlıyor. gündüz hali belli olmuyor pek bazen 2 saat falan uyuyor bazen yarım saat... akşam üstü uyutmamaya çalışıyorum ama illaki uyuyor birazcık sonra tee gece 1 veya 2 :( uykusuzluk yoruyor beni. sersem gibi oluyorum. umarım çok uzun sürmez bu düzen değişikliği..

geçen akşam ilk defa baharı anneme bırakma denemesi yaptık. bıraktık bırakmasına da arabaya binip ne yapıcaz biz şimdi nereye gidicez dedik birbirimize bakıp. ve sonuç olarak oyuncakçıya gidip bahara oyuncak aldık döndük :) bahar halinden gayet memnundu hiç ağlamamış. ama ben onu o 1 saatte çok özlemiştim :)

bu sabah bahar ile kahvaltı yaparken kapı çaldı. kim o dedim. kargo dedi. allah allah. açtım kapıyı da diyorum adama kargo ile gelecek bişeyim yok bu ara ama? adam da bakıyor yazık ne yapayım gerimi gideyim der gibi. aldık neyse paketimizi. hero baby den gelmiş. ben sitesine üye olmuştum. onlarda bize hediye göndermişler
hero baby nin devam sütünü kullanmıştık. bi problem yaşamamıştık. numune paketi ile devam sütü göndermişler. normal boy sütlü pirinçli kaşık maması göndermişler. ben aptamilin alıyordum genelde. dursun bakalım kenarda şimdilik. karışık meyveli kavanoz maması var birde. ben genelde meyvelerimizi cam rendede taze taze yaptığımdan yolculuğa falan giderken kullanırım bunu. bir pakette bebe bisküvisi ve broşürler vardı pakette. teşekkürler o zaman :)

neyse konuyu dağıttım yine. baharın gelişmelerini yazıyordum bugün itibari ile yapabildikleri;

  • biberonunu kendisi tutup içmeyi çok seviyor. tabi bazen denk getiremeyip üstünü ıslatıyor.
  • mama sandalyesinde oturup yemeklere bizimle katılmaya bayılıyor. 
  • mama sandalyesindeyken masana ne var ne yok saldırıyor. yakalıyor ve yere gönderiyor :)
  • destekle oturabiliyor hatta bazen desteksiz de oturabiliyor ama bi süre sonra dengesini kaybedip devriliyor.
  • yere bastırdığımızda çok sert basıyor. yürümeye meraklı iki elinden tutarak adım attırıyorum çok hoşuna gidiyor.
  • gel babası gel yapmayı inatla reddediyor. o şarkısına eşlik etmeyi daha çok seviyor.:)
  • artık oyuncaklar sadece ağıza sokmak için değil. sallamak ses çıkarmak vurmak ve atmak için :)
  • parmaklarını çok inceliyor. parmaklarını birbirine değdirirken çok kibar gözüküyor :) yiyesim geliyor.
  • artık yabancılamaya başladı insanları tanımadığı birinin kucağında dudak büküyor kıyamam 
  • ananeyi dedeyi çok seviyor. dedesi avize ile oynatıyor onu çıldırıyor resmen :)
  • bilinçsiz de olsa baba dede diyor bababa dedede gibi :) 
  • gayet bilinçli memme diyor. uyandığında ve ağlarken memme diye ağlıyor.
  • uyanıkken yatmayı sevmiyor hemen kalkma çabasında sürekli bi atraksyon olcak. arabayla gezmeye bayılıyor şarkılar söylüyor:)
  • karnının üstüne yatmayı sevmiyor. emeklemeye sürünmeye çalışıyor ama henüz başaramıyor. 
  • sırtüstü yatarken kendini kaydırıyor yan dönüyor veya kaydıra kaydıra ilerliyor.
  • uyandığında yanına gittiğimde elleri le yanaklarıma dokunuyor bayılıyorum çok seviyorum o halini :)
  • yeni şeyler yemeyi seviyor itiraz ettiği birşey olmadı bu zamana kadar. yani limon turşu hatta işkembe çorbasının bile tadına baktı bi damla yüzü buruşmadı :))
  • televizyon ve bilgisayara çok meraklı. ama onun için zararlı. uzak tutmaya çalışıyorum. geçen babası bilgisayarda pepee açmış. çıldırmış bizimki uçacak bıraksa ekrana doğru :)
aklımda kalanlar bunlar.
büyüyor bebeğim. nasıl geçti 6 ay anlamadım ben. bi yandan büyüsün hemen istiyorum bir yandan da geçen günleri özlüyorum. gece o uyuduktan sonra telefonumdaaki fotoğraflarına bakıyorum :)

Yorumlar

  1. Maşallah bahar hanıma.Her halleri ayrı güzel..Bende hep geçmişini özlüyorum meleğimin.bu hallerine ,yaptığı her yeni şeye çok mutlu oluyorum ama bebekliği çabucak geçiyor diye içim buruluyor bazen ..Allah
    sağlık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hepimizin bebeğine inş. bir bakıcaz kocaman olacaklar ama biz unutmıcaz bu günlerini. keşke onlarda hatırlasa..

      Sil
  2. ooyyyy yerim ben o baharı.. o minicik mis kokulu ellerin yüzünde gezmesine bende bayılıyorum.. Çok can bunlar ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seda can gel de bi ye baharı bende neva kızı yiyeyim :)

      Sil
  3. gelcem handecim inş çok istiyorum.. kızının o totosunu tombiş yanaklarını ısırıcam :)

    YanıtlaSil
  4. İnsan inanamıyor yazıyı okurken Yekta Nazım'ı düşündüm 12+6 :) Dediğin gibi çok değişik bi yandan sevinip bi yandan özlemek ve aynen çoğu zaman kendimi bebeklik fotoğraflarına bakarken yakalıyorum:)Eski günlerdeki gibi oldu farkındamısın, yine biçok şey aynı:D:D

    YanıtlaSil
  5. Zaman cabuk gecıyor bebeklerımız ne de cabuk buyuyor ... Hep daha cok sevseymısım dıyorum resımlere bakarken .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar