ek gidaya gecis seruvenleri-1

Bizim bal bocugu biraz kucuk dogdu malum. dogdugundan buyana buyutme ve kilo aldirma cabasindayiz. suanda gayet normal durumda. ek gidaya gecis ile tecrubelerimi yazmami istedi seda arkadasim bende hem ona hemde fikir edinmek isteyenlerle paylasayim dedim. biz 4aylikken doktorumuzun onermesi ile basladik ekgidaya. 4. aya kadar sadece anne sutu verdim. ama annemler kayinvalidemler saolsun tattirdi ara sira birseyler. 4. ay kontrolumuzden hemen sonra heyecanla annemi aradim benim cam rendem duruyormu diye :) duruyormus elmalarimizi alip gittik anneme ogun sadece 4-5 cay kasigi elma suyu icti bahar afiyetle. 3 gun elma suyu verdim hergun birazdaha artirdim ve az azda puresinden verdim sonra seftali sonrada armut hepsini once az sonra artirarak. sonra havuc ve patates biraz puturlu geldi ilk yemedi israr etmedim simdi yiyor hatta annem etsuyuna yapmisti ondan tattirdim bayildi:). iki hafta kadar sonra yogurt tattirdim pek sevmedi zorlamadim.pekmez falan karistirmayin dedi doktor. zamanla sade yemeye alisti bahar ama bazem meyve puresi ile veriyorum cok seviyor. 5. ayda milupanin sutlu tahilli mamasindan aldik aksamlari yarim olcu yaptim muhallebi gibi icinede yarim elma veya armut ohh onu yiyince gece rahat uyudu bahar :) bebe biskuvisi ben cok severim ama bahara vermeye cekindim bende kendim yaptim evde tarifini yazicam ayrica. onuda devam sutu veya suyla ezip veriyorum. 5. ayda corba da tattirmaya basladim.annem bahar icin tarhana yogurdu. simdi oglen yemegi olarak neredeyse 1 kase veriyorum. tuzsuz salcasiz sadece suyun icine 1tatli kasigi tarhana ve 1/2 tatli k. irmik ile pisiriyorum birkac damla zeytinyagi okadar. irmik cok faydaliymis minnoslara. bahar simdi 6 aylik ben cok kasmiyorum artik. cok zorlamadim hicbizaman. nekadar yediyse.. anne sutune devam ayni zamanda. artik herseyden tattiriyorum gecen karnibahar tattirdik mesela :) sevdi valla. uzun yola giderken milupanin kavanoz mamasindan yedirdim onun haricinde herseyini kendm yapmaya calisiyorum. simdi kahvaltilara basladik biz cok az bi yumurta sarisi biraz labne biraz pekmez yada ev yapimi kusburnu receli verdim simdilik he biraz da bebe biskuvisi. boyle iste biraz karisik yazdim galiba :) bu vakitte bukadar oldu eksikleri tamamlarim.

Yorumlar

  1. 6.ayda kaç kilo oldu bebeğiniz

    YanıtlaSil
  2. 6aylık kontrolümüzde 6080gr boyu da 63.5 idi. :)

    YanıtlaSil
  3. maşallah kuzuma..gece mamaları gerçekten işe yarıyor.tok tutuyor bebişleri..Sağlıklı günlerde büyüsün melek..


    bu arada iadeyi ziyarete gelmiştim..bize geldiğiniz için saolun ..

    YanıtlaSil
  4. MAŞALLAH BENDE ANNEANNEYİM BLOG GÜZEL SAYFALARA BAYILDIM... TAKİPTEYİM... BENDE BEKLERİM

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederim sevindim begenmenize:)

    YanıtlaSil
  6. tecrübelerinden faydalanıcam handem ♥ sağolasın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar