öğrenemedim tablet kullanmayı. elimin altında bi klavye bi fare olacak illa :)
baharın fotograflarını koyamıyorum kaç gündür.


bizim fıstık 4ay 11 günlük oldu.
gittik doktora 10 gün önce annemlerin bu çocuk aç doymuyor lafları haklı çıktı iyi mi
pek büyümemiş minnoş bu ay :(
ek gıdaya başlayalım dedi doktor amcamız
hiiç itiraz etmedi bahar hanım. 3er gün elma armut şeftali verdim sırayla sonra seftali ile armut karıştırıp verdim  hepsini de çok sevdi bahar. amma emmeyide bırakmadı çok şükür.
öğlene doğru meyve rendeliyorum cam rendede ikindi vakti de ya biraz yoğurt ya da pirinç unu mama dedi doktor. her zaman vermiyorum ama doymadığını hissedersem veriyorum.
birşeyler yedirmek onun iştahla yediğini görmek harika.
fotogrfta ananesi şeftali yediriyo kızıma :)

bahar artık hattığı yerde durmak istemiyor hiç. ellerinden tuttuğumuz anda hop oturuyor veya ayağa kalkıyor.
pusetine bağlamasak uçaçak aşağı hep kafa havada :)
artık oyuncaklarını yakalayıp elinde tutuyor sallıyor ağzına götürüyor
şarkı söylememe bayılıyo o da bana eşlik ediyor hatta bazen kendi kendine aaa uuu diye şarkı söylüyor :)
bir de biz nasıl konuşursak o da öyle tepki veriyoor mesela aaah kızım vah vah ne olmuş sana falan diyelim ağlamaklı konuşuyo :))

bu fotograf da bahar nasıl uyur ( uyumak ister) sorusunun cevabıdır :)elleri ile yüüzünü kapadığı zaman anlıyoruz ki uyumak istiyor :)



ananesinin evini de çok seviyor kızım. bugün yine annemdeyiz. uyandı şimdi bahar annem bakıyor içerden de sesleniyo 
bu çocukböreklere saldırıyor aç galiba :))
annem minnoşa börek tattırmaya kalkmadan gidip doyursam iyi olacak :)

Yorumlar

  1. Bahar'ım yerim ben seni annem kocaman olmuşsun.. Maşallah ek gıdayada geçmiş.. hep süt hep süt nereye kadar.. :) Takipteyiz bundan böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Seda teyzesi minise Sut yetmez oldu :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar