sıcaklardan bunalan bir biz değiliz


çok sıcak çokk
bahar bizdebn daha çok bunalıyor sıcaktan. evde hiç duramıyoruz ev çok sıcak. anneme kaçıyoruz hep onların klimasından faydalanıyoruz. klimayı açmasak bile annemlerin ev daha serin. bizim ev yanıyo. bahar evdeyken ağlıyo hep anneme gelince susuyor. şimdi karşımda uyuyo mesela mışıl mışıl :) yerim onu.
evin hali berbat. hiç bir iş yapamıyorum anneme gelince. mutfak bile dağınık mesela :(
biraz böyle idare edicez napalım. bebiş böyle mutlu. o mutlu olunca bizi de mutlu ediyo. bir gülücükler bi konuşmalarr :) ses cıkarıyo artık aaav uuu falan bişiler :)
geçen aşı yaptırdık çok canı yandı üç tane aşı yaptılar çok ağladı. sordum doktora ağrı kesici fiti verimmi diye şimdilik verme ateşi çıkarsa veya çok ağlarsa ver dedi başlarda iyiydi bizim kız ama sonra bir ağlama başladı ama felaket kesinlikle susmuyo meme de emmiyo sadece bağırıyo ama ne bağırmak morarıyo resmen. verdim ağrı kesici fitili canım benm sakinledi yatırdım yanıma emmeye başladı ama bi yandan içini çekiyo :( öyle üzüldüm ki .
hiç hasta olmasın kimsenn bebeği :(


kızımın 2. ay itibariyle kilosu 4kg
boyu 53 cm

Yorumlar

Popüler Yayınlar