kızımla ilk tatil denememiz


bizim pıtırcığın 40ı çıktı. 40 uçurmaya da tatile gittik haftasonluğuna. fıstıklıda küçük bir otele gittik. korka korka gittim aslında bebek durmaz diye ama durdu maşaallah. bana da çok iyi geldi hem biraz yüzdüm hem deniz havası aldık hepimiz. en çok da ramazana yaradı tatil denizden çıkmadı desem yeridir. iyice zenciye döndü :)

bahar hanım büyüyor bugün doktora gittik 3.480 kg olmuş boyu da 51 cm :)
sarılığı düşmüş 10.4 olmuş
kakasını çok zor yapıyor çok üzülüyorum çok gazı oluyor ıkınırken morarıyor yavrum :( doktor bir hafta bile yapmayabilir dedi. bazı çocuklar böyle olur dedi. bir de ilaç verdi gazı için inşaallah iyi gelir.

dün odasındaki yatağına yatırdım biraz ağladı direndim emziğini verdim yanına da titreşimli oyuncağını koydum orda kendi kendine uyudu 25 dk :) yanınıdan ayrılıp diğer odada oturamadım bende başında bekledim ama yavaş yavaş odasına alışsın ara sıra yatırcam orda.

mesela yüzükoyun koynuma yatırdım dün kafasını kaldırıp bana bakıyor indirmiyorda o kadar tatlı bir böcek ki :)) doyamıyorum sevmeye

evde bilgisayar olsa her gün gelişmelerini yazmak istiyorum böyle anneme geldikçe yazıyorum ama çoğu şeyi unutuyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar