kızdan haberler


pıttoş yarın 2 aylık oluyor. aşısını yaptırıcaz yarın gidip.
insanlık için küçük bizim için büyük gelişmelerimiz var.
en önemlisi doğduğundan bu yana pek büyük görünüor gözümze :) 
artık bana bakıyor ve gülüor. ben konuşunca o da ses çıkarmaya çalışıyor henüz pek başaramıyor :)
geçen hafta sabah yatağındayken perdedin taşlarına baktığını farketim ben onları kıpırdatında acayip heyecan yaptı :) bizde kızın bi oyuncağa ihtiyaç duyduğunu farkettik gittik oyuncak aldık iki tane. biri çıngırak biri de pusetine takmak için bişey ikisini de çok sevdi izliyor onlar ses çıkarınca ağlamayı kesip bakıyor.
artık omzuma veya kucağıma aldığımda kafasını hiç indirmiyo meraklı heryeri inceliyor.

geçen hafta akyazıya gittik kızım ilk tokadını yedi :( görümcemin minik kızı o da daha 1bucuk yaşında falan suratına şaplattı bizimkinin. kızamadık da tabi o da daha bebek 

babaanneside kızıma kuymak tattırdı itirazlarıma ramen. 
ramazan da gaza geldi geçen benim yaptığım vişne suyundan verdi çocuğa. ben karşıyım böyle şeylere ama hasta etmeyiz umarım kızı



babası kızının ismini arabasının arkasına yazdırmış
kız doğduğundan beri onsuz ilk fotoğrafımız :) hava rüzgarlı diye arabasından çıkarmadık.

Yorumlar

Popüler Yayınlar