bir aylık oldu şekerparem

pazartesi günü tam bir aylık oldu güzel kızımız. salı günü aşısını yaptırdık çok canı yandı gözünden yaş geldi resmen. bir de sarılığı düşmedi diye doktor bir gün süreyle anne sütü verme mama ver dedi. ne zormuş yavrum mamayı yesede hep meme aradı. sabah yanıma yatırdım kaya kaya mememe yapıştı kedi gibi :) neyse şimdi kavuştuk kızımla :)
bir de babalar gününü kutladık babamızın :)
bir ay nasıl geçti anlamadım. baharımın kilosu 3.90 olmuş boyu da 49.5 :) büyümüş yani bizim minnoş


.
bir de bu aydan birkaç not; banyo yapmaktan çok hoşlanıyor hiiç ağlamıyor kafasını yıkarken bile :) sadece sudan çıkıp da havluya sardıkmı ağlıyo :)
üstünü örtmeyi sevmiyor tepine tepine açıyor üstünü bütün gece üst örtüyorum.
dışarısa gezmeyi çok seviyor. geçen gün kültür parka gittik bebek arabası ile gezdik hiç ağlamadı etrafına bakındı. bize çekmiş gezenti :)
gece uykusu şimdilik iyi yani 5 6 saat kesintisiz uyuyo bazen emmesi için uyandırmaya çalışıyorum ama uykusu çok ağır uyanmıyo babasına çekmiş :)
gaz problemimiz henüz geçmedi ama bazen bir pırtlıyor büyük insan gibi :D

böyle işte bende alıştım anneliğe sanırım. çok seviyorum çokk allahım kızımı korusun kötülüklerden nazarlardan

Yorumlar

  1. Çok bambaşka bişeymiş handeeee.. Ben tahmin etmezdim bukadar aşık olucamı.. Rabbim isteyen herkese nasib etsin kimsenin evini bu kokudan mahrum etmesin inş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar