bebişli günler

dün kızımla ilk defa yalnız kaldık. annemin işi vardı bana gelemedi. ramazan da işe gidince biz başbaşa kaldık pıttoşla :) endişe ettim başta biraz tek başıma başa çıkabilecekmiyim diye ama çok şükür akşamı ettik. hatta yemek bile yaptım. bir de üstüne misafir geldi birden ama onlara da ikram verdim oturduk muhabbet ettik. bugün anneme geldik dün bütün gün uyumayan bahar hanım bugün fosur fosur uyuyo ananesinin evinde :)

bugün ilk defa kızı 5 dk ananesine bırakıp bakkala gittim hem birazcık hava almış oldum. doğduğundan beri hastane hariç bi yere gittiğimiz yok. havalar biraz daha ısınsın bizim pıtırcık da biraz daha büyüsün de dışarlara atalım azcık kendimizi zira biraz daha bu şekilde evde tıkılı kalırsam bunalıma giricem :)

güzel baharımız bugün tam iki haftalık. son bir haftadır akşamları vıyak vıyak bağırıyor ama gece uyuyor çok şükür. bende dinlenmiş oluyorum gece umarım böyle devam eder düzenimiz

Yorumlar

Popüler Yayınlar