tam bir hafta önce


tam bir hafta önce saat 13.02 de doğdu kızım. ben anca yazabiliyorum aslında her gelişmesini yazmak istiyorum unutmadan her ayrıntı yazılı olsun istiyorum ama fırsat bulamadım. annelik ne güzel ve ne zor birşeymiş :)
neyse en baştan başlayalım
17 mayıs perşembe günü bebeğin hareketlerini az hissettiğim için doktora gittim nstye girdim doktor sancıların başlamış hemen hastaneye yatıyorsun dedi. halbuki ben birşey hissetmiyordum. eve döneriz sanıyordum ama kendimi hastane odasında üzerimde pembe önü düğmeli bir hastane kıyafetiyle nstye bağlı bir şekilde buluverdim. ara sıra çok az karın ağrısı hissettim ama gece sancılarım kesiliverdi. doktor sabaha kadar gelmezse suni sancı vericez dedi. bütün gece heyecandan uyuyamadım. sabah sancılar tekrardan başladı. doktor muayene ettikten soonrasancların arası sıklaştı çok canım yanmaya başladı bu arada ben normal doğumdan korkup sezeryan olmak için gerekli evrakları imzalamıştım bile :) epidural sancıları hafifletince normal doğum yapabilirim dedim ama çok çok da korkuyordum :) saat 1e yaklaşırken beni doğumhaneye aldılar biraz korkunçtu epidural olmasına ramen çok canım yandı ama 18 mayıs saat 13.02 de bitiverdi acılarım kucağıma 2300gr bi prenses verdiler ve o an herşey bitti :)
minicik doğdu bizim çıtır aynı bir sıska tavuk :)
o gece çıktık hastaneden. sadece dikişlerimin acısı vardı biraz ama bebeğimin tatlılığı bastırdı hepsini. doğum yorgunluğum olmasına ramen uyumadım bütün gece. babası da uyuyamadı. hep bebeğimizi seyrettik :)

daha 4. gününde hasta oldu bebeğim sarılıktan hastaneye yattık. fototerapi için yavrumu solaryum gibi bir şeye yatırdılar gözüne de bant taktılar ışın gelmesin diye. ben çok ağladım. aslında büyük bi dert değil çok şükür de yine de dayanmıyor yüreğim sanırım annelik böyle bişey. bugün yine gittik hastaneye biraz daha düşmüş sarılığı ama tamamen geçmemiş. yarın tekrar kontrol var inşaallah yatırmazlar yine hastaneye :(
bugün hastane çıkışı kızımla beni babası annneme bıraktı kızım ananesinin evinde mışıl mışıl uyuyo bende fırsat bu fırsat yazayım aklıma gelenleri dedim.

şimdilerde evimiz pek şenlikli bazen bas bas bağırıyor bizimki bazen uslu uslu bakınıyor etrafına :)
babası bayılıyor kızına işten bi bahane bulup geliyo habire :)

şimdi uyandı fıstığım

Yorumlar

Popüler Yayınlar