bahar odası

odamızın fotograflarını koyayım diyordum ne zamandır. kızımın babası da odanın dağınık fotograflarını yollamış  ama olsun artık :) burası bizim bahar odamız.
henüz biraz eksiklerimiz var ama çoğu tamamlandı. en önemli eksiğimizde baharımız :)
ne zaman gelecek bilmiyoruz ama artık 2  3hafta falan kaldı. heyecan dorukta :)
birsürü güzel kıyafeti oldu kızın. hergün bakıyorum seviyorum onları. geceleri hep hayal kuruyorum kzıımla şunu yaparız buralara gideriz diye :)
bu arada gece uykularım neredeyse bitti. çok ağrım oluyor kasıklarım ve belim. bazen ağrıdan gözümden yaş geliyor.
özlediğim şeyler var hamilelikte. en çok yüzüstü yatmak :) hızlı hızlı yürüyebilmek ya da en azından rahatça yürüyebilmek :) eğilip kalkmak çoraplarımı kendim giymek :) ramazanım saolsun çorap giydiricim benim :)
 böyle işte ama yine de herşey çok güzel bebeğim sağlıkla büyüyor. sanırım biraz zayıf bir kız olacak. umarım hastalanmaz. doktor biraz et ve yumurta yemem gerektiğini söyledi. eti çok sven ben şimdilerde çok soğudum etten ama sırf kızım için yiyorum.

kızıma not: çok şanslısın kızım annen ve baban seni öyle çok seviyor ki.. hele babanın yaptıkları beni şaşırtıyor. kızı pek kıymetli. odanı baban boyadı mesela :) bende yardım ettim. beraber duvar süslerini beğendik avizeni seçtik halını ananen aldı o da çok güzel oldu.
baban her sabah işe gitmeden önce odana bakıyor bazen akşamları senin yatağına yatıyyor koca bebek (aramızda kalsın :)) her akşam senin karnımdaki hareketlerini izliyoruz. baya tekmeliyorsun anneyi :) 
kolayca sağlıkla doğ inşaallah bebeğim. seni seviyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar