31. HAFTA

31 haftadır birlikteyiz. dipdibe hatta iç içe :) ne güzel birşey içimde iki tane kalp atıyor :)
hareketlerini hissetmek harika. çarşamba günü doktora gittik yüzünü gördük siyah beyaz ultrasonda uyy ne tatlı ne tatlı fotoğrafı taratıp koyucam buraya. dudaklar babaya benzicek sanki dokgun dolgun :) 4 boyutlu ultrasona girmedim azcık heyecan olsun :) sabah uyanır uyanmaz baktım öptüm öptüm. ne ilginç henüz tanışmadğım birini bu kadar sevmek. ramazan da öptü fotoğrafı :)
bugün pek bi sakindi doğru düzgün ne bi tekme ne bi yumruk hissetmedim öğlene kadar. sonra uzandım yatağa dedim miniğim neden hareket etmiyorsun seni çok özledim. pıt diye cevap verdi hemen :) gerçekten ama. ben konuştukça çoştu çıkacak dışarı sandım :) sanırım beni duyuyor :)

mobilyalarını aldık nihayet :) sade ama güzel oldu. dolabı 4 kapılı. eee kızların çok eşyası olur :) gelmesini bekliyoruz iki hafta sonra falan gelir heralde. gelsin de yerleştirelim mis gibi. hem eksiklerini de görmüş oluruz. güzel planlarım var oda hakkında ama yapabilecekmiyim bilmiyorm. bakalım...

Yorumlar

Popüler Yayınlar