start

farkettim de ben üç ayda bir bloga yazıyorum. hazirandan sonra eylülde eylülden sonra da şimdi aralıkta yazıyorum.
 ve yine farkettim ki insanın hayatında üç ayda ne çok değişiklik oluyor. hazirandaki standart hayatım eylülde tamamen değişip bursaya yerleştik. yeni bir iş yeni bir ev yeni bir şehir oldu hayatımızda.

şimdiki yazım ise hayatımdaki minik ama aslında kocaman bi değişiklikten bahsediyor. minik derken şöyle 16 haftalık falan :)
bursaya taşınmamıza alışmaya çalıştığım günlerde bir de hayatmıza girecek yeni elemanın başvurusunu öğrendik doktordan :) hayhay efendim buyrun gelin dedik. böyle bir macera da başlamış oldu iki kişilik hayatımızda.
henüz cinsiyetini bilmiyoruz. haftaya öğrenebiliriz.

en çok korktuğum şey mide bulantısıydı. öyle her sabah uyandığımda bulantım olmadı çok şükür ama sabaha kadar uyutmadığı zaman da oldu. çok şükür büyük bir problemim yok. havaların soğuk olmasına denk geldiğinden sık sık hasta oluyorum ilaç alamadığmdan biraz zor atlatıyorum.

ramazan hemen baba moduna girdi. ne de hazırmış :)
her hafta internetten o hafta bebekte olan değişikliklere bakıyor :)) maşaallah bu ilgisi umarım hep devam eder.
bende iyi gidiyorum ama normalde canım hep bişeyler ister ama bebek olduğunu öğrendiğimden beri canım hiçbişey istemiyor buna ramen 3 kilo almışım bile :(

bu sefer üç ay ara vermeyi düşünmüyorum bloga :) en azından bebekle ilgili gelişmeleri yazsam ilerde neler olmuş neler bitmiş takip edebiliriz.

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun,şimdiden allah analı babalı büyütsün diyorum :D Sağlıkla büyüsün işşşallah.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ashley. amin inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar