filozof bıdık

   
   bizim bıdık pek edepli çıktı

pazartesi sabahtan koştura koştura gittik hastaneye kontrole. cinsiyeti de belli olmuştur artık diye ama bizimki bitürlü göstermedi :)  bi de elini kafasına koymuş tam bir düşünen adam pozisyonu :) filozof olacak sanırım :))

bir hafta sonra yine gelin dedi doktor gidicez bakalım. aslında ultrasona sık girmek istemiyorum acaba bebeği rahatsız ediyor mudur?

bi de bu kadar ilaç almama gerek varmı gerçekten bi tane vitamin bi tane demir hapı bitane kalsiyum hapı bi de mide yanması için şurubum var :S çok dimi. hıhı çok

neyse..

bursaya taşındığımızdan beri çalışmıyorum. eşim şirkete gel diyor ama orda da eğretiden duruyorum sanki içime sinmiyor.

çalışan bi kadının eve tıkılması çok kötü.

çok sıkılıyorm. kendi başıma çarşı pazar dolaşmayı seven biri değilim genel olarak evde duruyorum bütün gün ya da anneme ablama falan gidiyorum ama sıkıntım gitmiyor.

akşam ramazan gelince o yorgun bende sıkılmış oluyorum. zor oluyo biraz dengeyi kurmak.

yapacak bişeyler bulmalıyım. acil!

Yorumlar

Popüler Yayınlar