yeni hayat

yine uzun bir ara verdim yazmaya. biraz yoğun telaşlı zor kararlar vermeli günler geçirdik. evimizdeki bir koltuğun yerini bile değiştirmeyen biz evimizi işimizi şehrimizi çevremizi değiştirme kararı aldık. bayramda karar kesinleşti. bursadan evi tuttuk hatta ev boyandı bile. pazar günü taşınıyoruz.

herkes çok şaşırdı. bende şaşkınım hala :) hiç gidecekmişim gibi gelmiyor. istanbulu bırakmak da zor olacak biraz sanırım.
bugün iş yerinde son günüm. ama hiç üzgün değilim neden bilmiyorum. gidecekmişim gibi gelmiyor sanırım ondan :)
evim karmakarışık. iş çıkışı bi yandan arkadaşlarla vedalaşmaya çalışıyorum bir de ev toplamaya çalışıyorum nasıl olacak bilmiyorum :)

hayatımı değiştirmek korkutuyor şuanda beni. ama umarım oraya gidip yerleşince bu korkularım yerini mutluluğa bırakır. sonuçta annem babam akrabalarım arkadaşlarım orda. memlekete dönüş bir nevi... :)

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun. İstanbul'da yaşayanlar başka yerlere uyum sağlayamaz diyorlar ama doğru değil. Bence mutluluğu içimizde taşıyoruz ve istediğimiz her yere götürebiliriz. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar