Yazmaya yazmaya unutmuşum


Resmen yazmaya yazmaya unutmuşum :) en son kış hazırlıkları yaptığımdan bahsetmişim. yaz geldi :) hoş hava hiç yaz geldi demiyor ama...
Blogspot kapalıydı en son. bende zaten pek girmiyordum bloglara. şimdi de bazı bloglara girebiliyorum bazıları kapalı hala. bilemedim nasıl bi durum.
düşünüyorum hayatımda ne gibi değişiklikler oldu buraya yazayım diye de, pek de bi değişikliğimin olmadığını farkettim. işe gidip geliyorum işte :) beraber çalıştığım arkadaşım birkaç hafta sonra uzuuun bir izne çıkacak. ailelerine yeni bir eleman katılacak çünkü :)onun burukluğu var biraz. hoş bende bu aralar iş yerindeki problemlerden baya bi sıkılmış durumdayım. sürekli ben bidahaki ay çıkıcam işten diyip birdahaki ayı bekliyorum.
bir kitap yazma teklifi geldi başladım. ama editör kontrolüne takıldı. beklemedeyim hala :)
hayatımdaki önemli olaylardan biri de kilo vermeye karar vermem :)
daha 20 gün kadar oldu ama ilerleme kaydediyorum ;)

başka da bişey yok. eski tas eski hamam devam ediyoruz..


Yorumlar

Popüler Yayınlar