tam gaz kış hazırlıkları


Sevgili kocam sadece işini değiştirdi. Ben eve gidiş yolumu değiştirdim, yaptığım yemekleri değiştirdim, haftasonu planlarımızı değiştirdim :)  ama alıştım sayılır..
uzun süre minibüse binmemiştim şimdi her akşam önce koşar adım bir yürüyüş yapıp minibüste yer kapıyorum :) sonra 1saatlik yol beni bekliyor. acayip sıkılıyorum biraz kitap okuyorum ama hava kararınca bırakıyorum. bi kulaklık alıcaz kaç gündür onu alsak müzik dinlerken çabuk geçer yol.

Ama şu koku meselesini nasıl halledicez onu bilmiyorum. minibüs doldukça çok fena kokmaya başlıyor. şu son günler hava baya soğuk olduğundan cam da açmıyor kimse. nefesimi tuta tuta gidiyorum yolu.
EHLİYET ALMALIYIM  :(

Cumartesileri beraber geçirirdik, şimdi o çalıştığından ben ne yapsam diye düşünüyordum kii annem geldi cumadan. pek de iyi geldi bana. cuma günü neredeyse boş olan buzluğumda şuan iğne koycak yer yok :)
neler mi var kış hazırlıklarımızda. ne yokki :) taze fasülye mi dersin barbunya mı közlenmiş kırmızı bibere, közlenmiş patlıcana, kızarmış patlıcana... birsürü şey :) çok işime yarayacak onlar çook.

artık pazar günlerimiz de dolu. Fotoğrafçılık kursuna başladık bu pazar. tek makina iki öğrenci olarak :)
hazirana kadar sürecek kurs. vee 29 ekimde de inş kursla birlikte yedi göller yolcusuyuz.
sabah 9 dan 16.00a kadar kurstayız artık her pazar.

Bizde gelişmeler bu kadar:)
not: evlilik yıldönümü yaklaşıyor. bişeyler düşünmekteyim :)

Yorumlar

  1. Fotoğraf kursu çok iyi fikir.
    Keşke anneni birazda bana göndersen:)))Dondurucu bölümü fareleri intihar ettirir cinsten:))))

    YanıtlaSil
  2. minik iyi oldu fotoğraf kursu bize. Bizim dondurucudakileri paylaşabiliriz :)) bize iki sene yetecek kadar var :))

    YanıtlaSil
  3. MİNİBÜS YOLCULUKLARI ÖZELLİKLE DE KOKULUYSA GERÇEKTEN ZAHMETLİ OLUYOR. ALLAH KOLAYLIK VERSİN.
    BİR SAATLİK YOL HER ZAMAN HOŞ GELMEYEBİLİR AMA SADECE YOLLARDA KİTAP OKUYABİLEN (BENİM GİBİ)LER İÇİN İLAÇ GİBİDİR :)
    VE FOTOĞRAF KURSUNA GİDİŞİNİZE DE GIPTAYLA BAKTIM.
    İLLA FOTOĞRAF DİYE TUTTURMUYORUM AMA BEN DE HOŞUMA GİDEN BİR KONUYLA İLGİLİ KURSA GİDEBİLMEYİ ÇOK İSTERDİM.
    SİZİN ADINIZA SEVİNDİM.

    YanıtlaSil
  4. sakar hafiye hoşgeldin. bende kitap okumayı seviyorum yolculuklarda mide bulantısı gelmediği sürece:) kendine göre bi kurs bulursun bence öyle çok çeşit var ki çünkü :) annem de bursada resim kursuna başlamış mesela. ablam tezhip, yeğenim kaligrafi.. pek bi sosyal olduk sülalecek :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar