miniğim sen ne zaman öğrendin özlemeyi

yeğen ne tatlı olur bilmeyen var mı?
ben bildim hem de 6 kez :)
6sı da birbirinden tatlı.
şimdilerde en hopidik hopidik oynadığımız :) en nutella kıvamında olan şu yukardaki çirkin şey
yaz başından beri hollandadaydı. pazar günü döndüler.
bi koşu gittik hava alanına iftardan sonra
ay nasıl özlemişim hepsini. ablamdan önce çocuklarla kucaklaştık :)
 biz çoktan bizi unutmuştur diye düşünürken bizim minik maymuncuk gülücükler saçarak boynuma sarıldı. ay ne desem gülüyor özlemiş resmen :) hiç ayrılasım gelmedi ama onlar bursaya gitti biz istanbulda kaldık :(
annemle konuşuyorum şimdi kucağından inmiyormuş :)
bayramın ikinci günü gidicez bursaya nasıl sabredicem bilmiyorum :)
yeni kelimeler öğrenmiş bi de kaç yaşındasın diye soruyor abisi ablası hemen üç diyor :) 
bilmişim daha var üç olmana senin.
onca şeyi öğrenmiş de hala öp bakim dediğimizde hala dudaklarını yanağıma yaklaştırıp "bi" diyor öpmek yerine :)
sana da burdan kocaman "Bİ" :)

bol gülücüklü bi yazı oldu dimi. olsun neşem yerinde.

şimdiden de herkesin bayramı mubarek olsun büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim efenim.

Yorumlar

  1. nasıl da tatlı canım benim

    YanıtlaSil
  2. kizginken bile cok seker :)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı ama kızdırmışsınız siz onu:)))99

    YanıtlaSil
  4. mine, pek tatlı dimi :)
    evo eee kimin yeğeni :P
    minik, istedikleri olmayınca kızıyo şeker şey :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar