spontane

bi ramazanın başlarında yazmışım
şimdi de ortalarında yazıyorum
bir dahaki yazı ne zaman olur kim bilir.
 :)

sıcaktı oruçtu derken bi rehavet çöktü üzerimize. yavaş yavaş geçiyor ama hem bünye alışıyor hem de havalar serinliyor.

geçen haftasonu hiç uyuyamamıştık sıcaktan, bu cumartesi gözümü açtım saat öğlen 1'di :) esiyordu bir güzel.

o hevesle uyanıp evi toplayıp temizledik. akşam iftara da adapazarına gittik kayınvalidemlere. kokulu üzüm yedim bol bol ohh mis gibi. çayımızı içtik geç vakit hadi bize müsade dedik. kalmamaya karar vererek gitmiştik zaten. gündüz zor olacaktı çünkü hem oruçlu hem sıcak bi de evde erkekler var başım kapalı oturmak zorunda kalacaktım ki bu sıcakta pek çekilmiyor :) canım kocam nasıl anlayışlı hiç itiraz etmedi. allah razı olsun.

gece istanbul yolundayken birden direksiyonu bursa tarafına çevirdi canım benim. ayy yok eve gidelim işimiz gücümüz var desem de nasıl hoşuma gitti. hemen aradım annemi. babam çıktı telefona annem uyuyormuş hastaydı keyfi yoktu zaten.
eee biz de sahura size gelecektik dedim
ooo buyrun gelin tabi dedi babacım

bursaya eve vardığımızda babam sofrayı hazırlamış bize menemen yapıyordu :)
normalde pek yapmaz mutfakta birşeyler
annemi uyandırmamış. bir telaşe düşmüş :)
ama ne güzeldi o menemen
canım babam misafir ağırladı ya bir başına :))

pazar akşam bile dönmedik istanbula pazartesi sabah direkt işe geldik.

yorgunduk ama hiç pişman değildik :)

ayrıca pazartesi evime girdiğimde derli toplu ve temiz gördüm ya
pek iyi geldi :)

Yorumlar

  1. En sevdiğim ziyaret şekli....Canım babam da aynen senin baban gibi yapar.İnsanın çat kapı gidebileceği bir ailesinin olması ne güzel....

    YanıtlaSil
  2. evet minik gerçekten şanslıyız bu konuda :)

    YanıtlaSil
  3. waaw babam mutfaga girdi he super :) gormek isterdim :P

    YanıtlaSil
  4. görmeliydin :) pek hoşuma gitti. bu arada bugün doğum günü babamın unutma he :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar