evet ilk yapışım ne olmuş yani :)


Öncelikle fotoğrafın portakal ağacına ait olduğunu belirterek başlıyorum :)

ben dün akşam domates çorbası yaptım. Evet gayet normal bişey ama ben ilk defa yaptım :) nedense hep zormuş gibi düşünüyordum. tam olarak tarif de bilmiyordum ama pek güzel oldu bende yazayım dedim.

tam olarak miktar yok iki kişilik herşey göz kararı
- bir parça tereyağı koydum tencereye 
- kayınvalidemin bahçeden verdiği domateslerden rendeledim 3 tane ama çok büyük değildi.
- yine kayınvalidemin yaptığı domates salçasından az birşey koydum yarım kaşık kadar.
- yarım kaşık kadar da un koydum. iyice karıştırdım hatta yetmedi el blenderi ile karıştırdım biraz
-iyice kaynayıp mis gibi koktu
-içine yarım bardakdan biraz fazla süt ve bir okadar da su koydum. ve birazcık da tuz
kocacığıma servis ederken kaşar da rendeledim.

ay miss gibi oldu ya sahurda da sadece bir kase kalmıştı onu da yedik :)
şimdi annemden de bir aferim almak için uyansa da arayıp anlatsam diye bekliyorum :)
muhtemelen konuşma lu şekilde gerçekleşecek
-annee ben domates çorbası yaptımmm
- yaa iyi kızım yanına ne yaptın
:)))

Yorumlar

  1. :))) elleine sağlık canım, valla ben 3 senelik evliyim ben de henüz hiç yapmadım :) ohoo anneler gibi bütün yemekleri yapsak işimiz var valla :p

    YanıtlaSil
  2. Nilay dimi canım annelere yetişemeyiz biz ya :)) sende dene bir derim ben çorbayı:)

    celebi, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. elina sağlık canım evde yapılan domates corbalarına bayılıyorum =) canım nasıl cekti ah bi bilsen

    YanıtlaSil
  4. Handan oruçluysan sana iyi sevap kazandırdım he :)

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul ederse evet orucluyum cnm =) evt ya feci kazandırdın kesinlikle =)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar