çadır kampı

haftasonu gittiğimiz çadır ilk çadır deneyimimizi yazıcam yazıcam fotoğrafları yükleyemedim bir türlü.

Nihayet fotoğrafları attım bilgisayara.
çok güzel bir haftasonu geçirdik. ilk defa çadırda kaldım. bu durumda olan tek kişi de değildim :) kısacası çoğunluğumuz acemiydi çadır konusunda.
en tecrübelimiz annem ile kocacımdı.
üç aile gittik ben ve kocacım. annem babam ve kardeşim. ve tabiki vazgeçilmezlerimiz sevgili aklımın iplerini saldım ve eşi hhk :)



çadırları alırken ooo bunlar büyük bize yeter de artar bile desek de ordaki diğer çadırları görünce bizimkiler yanında müştemilat gibi kaldı :D

oraya gelenler heralde uzun süre kalıyor ki tv getiren çanak anten getiren falan vardı :)


çadırlarımızı ve şişme yataklarımızı real den aldık. çok uygundular ben heralde bunlar tek kullanımlıktır diye düşünsem de gayet sağlam çıktılar :)

Gittiğimiz yer Çanakkale kabatepe kamp alanıydı.
çok kapsamlı bir yer her çadır alanı böyle mi oluyor bilmiyorum ama. çadır alanı yanında buzdolabı ve elektrik de veriyorlar ve 25 tl geceliği.
ayrıca bulaşık yıkamak için mutfağı var hatta çamaşır yıkamak için çamaşırhanesi var :)

ormanın içinde kamp alanı. ve ormanda biraz yüyüyünce sahile iniliyor. gayet güzel bir sahili var.



ormanla deniz bir arada yani.
haftasonu hiiç yetmedi bize
seneye daha uzun gitmek istiyoruz. bütün hafta huzurlu bir şekilde dinlenebilicek bir yer.

Huzurlu diyorum da yine de huzursuzluk çıkaran insanlar olabiliyor. bizim az ilerdeki çadırda kalanlar sardı birazcık bize de :)) yine de neşemizi bozamadılar çatladılar oh :)



oltamızıda aldık yanımıza balık tutamadık ama olsun :)


Hamağımız da çadırlarla takım oldu yani :)
kocacım da iyi keyif yaptı

Babam da son dakikaya kadar nazlansa da yine de hoşlandı geziden. annem bayıldı zaten :) benim gibi..

şimdi daha tecrübeliyiz. mesela battaniye almıştım ben hiç gerek olmadı kullanmadık pike yetti.
çadıra giderken dikkat ediclecek birkaç husus yazayım bir de
el feneri çakı falan mutlaka alın.
hamak ve kitap süper bir ikili oluyorlar :) 
semaver keyfi süper oluyor.
3 kişilik çadırda 3 kişi yatamıyor yalan :) 2 kişi rahat oluyor.
gittiğimiz yerde turkcell çekmiyordu. vınn da bi işe yaramadı.
gittiğimiz kamp alanında cafe gibi biyer vardı hem market hem cafe. yemek de vardı nargile de yani siz yanınızda çok yemek götürmeseniz de olur. ama mangal yakmamıza izin vermediler accık sinir olduk

off mutlaka lazım sinekler aç kurt gibi :)
tavla okey gibi şeyler keyifli oluyor.

yanınızda mutlaka annenizi götürün sabah çay demlenmiş kalkmak süperdi :) annem seni seviorumm

son olarak da çadırda uyumak çok keyiflimiş :)

Yorumlar

  1. oooh suna bak yaaa pisleeeel:)

    YanıtlaSil
  2. siz de gelin sizinle de gidelim bi posta ayy ne güzel olurr :)

    YanıtlaSil
  3. lütfen neresi söylermisin bizim gibi tatile gidemeyenler en azından avunuruz şilede böyle yerler varmı

    YanıtlaSil
  4. senemcabuk, burası çanakkale eceabat da bir yer kabatepe ismi. istanbuldan 3buçuk saatte falan gidersiniz arabanız varsa. şile taraflarında da vardır muhtemelen ama ben hiç bilmiyorum. tavsiye ederim gidin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar