makarnaya bayılırım

daha önce bahsetmişmiydim tam hatırlamıyorum ama bir makarna tarifim var kiii yişyeler bayılıyor :))
sevgili Aylin için resimsiz de olsa bir yazayım tarifi. ama bu tarifin zor bir tarafı var o da şu ki içine biz toz karılım konuyor onu bana ablam hollandadan getiriyor türkiyede varmı hiç bilmiyorum knorr un aslında vardır belki.

Fotoğrafını koydum ki belki görürsünüz marketlerde. hatta gören olursa haber etsin :)

tarifte bunun dışında kolay.
miktar vermiycem kafanıza göre yapın :)
bir paketten biraz az makarna lazım.
bunu geniş dikdörtgen bir borcama çiğ olarak döküyoruz
tavuk haşlayıp küçük doğrayıp tavaya koyuyoruz ve bunun dışında konserve doğranmış mantar( isterseniz kendiniz hazırlayın) biraz soğan çerlistton biber bunları tavada kavuruyoruz biraz.
bir yandan da 4 su bardağı su 1paket çiğ krema ve knorrun sosunu koyup çok az çırpıyoruz sosun bir kısmını borcamdaki makarnaya döküyoruz onun üzerine de tavuklu mantarlı karışımı döküyoruz çok az tuz serpiyorum çünkü o karışımdada tuz var.
en üstede tekrardan kremalı karışımı döküyoruz.
sonra da fırında o suyunu çekene kadar pişiriyoruz. çıkarmadan hemen önce üzerine rendelenmiş kaşar.
ohh mis gibi valla parmaklarınızı yersiniz :)
tabi bu knorrun sosounu bulursanız
çok güzel bir tat ve koku veriyor içinde ne var bilmiyorum ama harika :)

not: bu kadar berbat tarif verilir ancak :D yayınlaya basmadan önce bi okudum da kendim bile pek anlamadım umarım anlamışsınızdır:)

Yorumlar

  1. çok şeker kafamıza yaparız artık : )

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:))
    yok ben anladımda bu bahseetiiğin ürün tr de yok..konorrun diğer makarna soslarıyla denesem mesela mantarlı aynı başarıyı yakalarım belki :))teşekkür ederim mutlaka yapıp siteme koyacağım:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni izlemeye aldım ama müthiş bir makarna severim bu tarifi ben yapamasam da anneme ileteceğim şu sosa da ilk fırsatta bakayım diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Aylin gönderebilirim istersen makarna sosu :) bende fazlasıyla var :))

    Trigonomik, hoşgeldin diyorum o zaman bende sana :) bende bir makarnaseverim :)

    YanıtlaSil
  5. ooo hayır diyemem buna ama sen kullanırsın şekerim

    bu arada trufe yağı az kullasanda olur yada kremada ekleyebilirsin yağ yerine.Yağ ve krema donmasını sağlıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar