Maceracı ruh & çadır kampı hayali

tee ramazan bayramından sonra izne çıkacağımızdan ve şu sıcak yaz günlerinde havuuuzzz denizzz diye sayıkladığımızdan ben ne güsel bi fikir buldum :)

çadır kampı :) haftasonluk sadece

çoca da hiç hayır demedi valla. seviyo macera işlerini:)

iyi de karar vermekle olmuyo bu işler dimi

ne çadırımız var ne de çadırda yatacak bi yatağımız :)

şöyle bi bakarız kocacım bi real'e gidelim dedim sadece

tam da istediğimiz gibisini bulduk

-3 kişilik çadır (3. kişimiz yok da rahatımıza düşkünüz :P )
-şişme yatak ve şişme yaslık :)

eve geldik hemen kurduk çadırı, şişirdik yatağı :D

küçücük oturma odamızı kapladı koca çadır :))

alınacaklar listesi de yaptık
biraz abarttık da galiba :)

olsun ben çok heyecanlandım.

hem çadırda kalma hayalim vardı küçükten beri.

hee çadırı aldık da kampa gittik mi HAYIR :)

bekliyoruz bakalım gidices elbet... :)

Yorumlar

  1. teseçim moralini bozma sen olmazsa otuma odasında yaparsınız kampi :P :)

    YanıtlaSil
  2. iyi sanslar maceranızda dikkat et kurt kuşa yem olma tese :)

    YanıtlaSil
  3. ne guzel ya ozendim ben de insallah guzel gecer kampiniz:)

    YanıtlaSil
  4. teyzem kurda kuşa yem olmayız biz yanımda Öz kurt var :P :))

    evo, keşke siz de olsanız. özledik biz bilin mi

    YanıtlaSil
  5. önümüzdeki hafta sonu atlayın gidin, hiiiç düşünmeden anlık kararlar en güzeli oluyor : )

    YanıtlaSil
  6. mine, bu haftasonu nasip olmadı bakalım ümidimiz birdahaki haftasnu:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar