Bizim Koy


 pazar günü hadi dedik denize gidelim.
ben dedim erken çıkalım ki sakin bi yer bulalım kalabalık olmadan tadını çıkaralım
sabahın 7 sinde çıktık Şile tarafına
aman aman o ne trafik. şaşırdım valla bide erken çıktık diye seviniyoruz :) bazen yavaş bazen hızlı geldik şileye ama sahiline hiç girmedik bile zira arabalar kuyruk olmuştu :)
ağvaya gidelim dedik ama orasının da durumu aynı...
geçen sene nisan ayında ağvaya gezmeye gittiğimizde yanlış bir yola girmiştik ve o yol ıssız bi koya çıkmıştı.




biraz uzun sürdü bulmamız ama harika bi yer bulduk.
hemde bizden başka sadece bir aile vardı :)


istanbulda böyle bir yer bulmak imkansız neredeyse :)


kimseye de söylemiyoruz neresi olduğunu :))
Bizim Koy koyduk adını da.


yalnız her güzelliğin bi kusuru vardır ya hani
az buz da değil hemde
yüzerken bi su yılanı ile göz göze gelmemle deniz maceramız sona erdi :)
ıyyy hala düşündükçe çıldırıyorum. karaya bi çıkışım vardı ki sormayın :)

yine de çok eğlendik.

oyy suyun rengine bakın ya. yine gitmek istedi canım :)

Yorumlar

  1. geçmiş olsun mu diyeyim hayırlı olsun mu bilemedim böyle güzel ve boş bir koy bulmanız büyük bir şans : )

    hayırlı kandiller diliyorum

    YanıtlaSil
  2. amaaan ne korkuyorsun yılandan. birşey yapmaz onlar.

    YanıtlaSil
  3. mine, saol :) ecet çok şanslıydıki inş. bidahaki gidişimizde de keşfedilmemiş olur.
    sana da hayırlı kandiller..

    yılan bişi yapmadı canım ama korkutması yeter:) sana etki etmedi tabi.. korkusuzum benm :P

    YanıtlaSil
  4. yok yokkkkk pazar günü şileye gidilmez her yer çok kalabalık oluyor tecrübeyle sabittir:))

    ayrıca neee sı yılanımıııııııı amanin

    YanıtlaSil
  5. Aylin, evet şilenin yolu bile çok kalabalıktı. neyseki biz ağva da sakin yer bulduk.

    YanıtlaSil
  6. bu nasıl güzel bir yer böyle canım, bayıldım :) iyi kandiller buarada, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Nilay sana da iyi kandiller canm :) bende bayıldım mekana pek güzeldi :)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş yerler,benim bile canım suya girmek istedi.Sevgilerrr.Öptüm.....

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım ben bu koy'a ya...gerçekten kalmış mı insanların keşfetmediği yerler İstanbulda...inanamıyorum :))

    YanıtlaSil
  10. annemineli, bu güzelliği görüpte atlamamak mümkün değil zaten :) sevgiler

    Aşk Meleği, kalmıştı işte sanırım sonuncusunu da biz keşfettik :))

    YanıtlaSil
  11. biz de pazar günü şiledeydik gidiş değil de dönüş yolu işkence gibiydi 3 saatte eve varabildik, senin bu koy süpermiş ya mis gibi kimse yok ve su harika ama su yılanı ürküttü ben ölsem bir daha oraya giremezdim herhalde =)

    YanıtlaSil
  12. Handan biz dönüş yolunun kalabalık olacağını düşünerek erken ayrıldık ordan. bende uzun süre gözümü kapattığımda yılan geldi gözümün önüne çok tırsmışım ya :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar