birdaha yalnız film almaya gitme olur mu :)

nankörlük etme hande :) adamcağız gönlün olsun diye eve elinde 3 tane film ve bir paket en sevdiğin cipsi almış gelmiş.  ne iyi çocam var ya

-bak sana ne aldım
-ay cips mi aldın canoo nekadan iyisinn. abbovv film de var bunda bakim ne aldın süppersin canım ya.
- evet film de aldım iki tanesini senin zevkine göre aldım. biri de romantik bişi gibi geldi bana
(ben gerilim seviyorum ya)
-hmm bakim bakim
1)hasta hemşireler. bu ne küü?
2) Ölüm Zili :S

Bunlar ben severim diye alınan filmler.




bunu da kendi zevkine göre seçmiş

:)))

ilk filmi izledik

ben seviyorum ya geirilim

pufff felaketti yaaaa
kesmeli biçmeli
gerim gerim gerildim evet.
midem ağzıma geldi.
ikincisini izlemeye halim kalmadı.


çocacım:)
teşekkürler film aldığın için
de
ben gerilim seviyorum derken bunu kastetmemiştim :(
bunlar vahşet yahu



Yorumlar

  1. hasta hemsireler he :))

    YanıtlaSil
  2. Romanyikle de ruhunu yatıştırırsın artık:))))Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. :)) hasta hemşireler he he :)katil hemşireler de olabilü :)

    minik, dün izledik romantik diye aldığı filmi de sıkıcıydı biraz ama en azından kanlı değildi :)

    YanıtlaSil
  4. her telden film var harika yanınada cips ve buz gibi kola varsa keyfiniz ikiye katlanmıştır:)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Aylin :) aynen öyleydi menü :) filmlere gelince, çok daha güzellerini görmüştük :P

    YanıtlaSil
  6. makarna tarifi alim o zaman:))

    YanıtlaSil
  7. amaaan kesme biçme akşam akşam hiç çekilmiyor tvde rastlarsam hiç oralı bile olmuyorum hem geçiyorum

    ama gene de eşiniz düşünceli , hakkını yememek lazım, bir dahakine doğrusunu alacaktır :)

    YanıtlaSil
  8. mine, haklısın bütün gün yoruluyoruz zaten akşam akşam da kanlı kanlı filmler felaket :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar