ayyhh hayat çok zor :P

son günlerde favori reklam repliğim :)


bi dönem içten içten pek şikayet etmeye başlamıştım
üff işe gidiyoruz
üff işten dönüyoruz
üff yemek yapmam lazım
üff yine temizlik zamanı gelmiş
üffff ütüler birikti yine yaaaa :((
gibi..


yahu dedim bırak biriksin ütüler
pis olsun biraz da ev. ne kadan pislenebilecek ki iki kişi akşamdan akşama ayak basıyor neticede :)
işe gidip gelmene şikayet etme hiç. evde oturup ne yapacaksın
yemeği de dışarıdan yiyelim demi biraz :)

ondan sonra da elimde bir kahve ayaklarım koltuğa uzanmış
arkamdaki camdan da hafif bi rüzgar, kitabımın sayfalarını çevireyim
ve içimden değil
yüksek sesle
ayy hayat çok zorr :P

bi de bu şarkıyı yolluyorum kendimden kendime :)




not: videoyu koymayı başaramamış olabilirm yine de keyifli hatunum :P Tık

Yorumlar

  1. çok şeker, evet hayat çok zor çoook : )

    YanıtlaSil
  2. dimi mine çok zor valla :P :))

    YanıtlaSil
  3. ayy bi saattir yorum bırakmaya ugraşıorum net beni delirtti sonunda :)) handecim seviyorum senin mizacını ya :)) cidden hayat çoookkk zor :) ama bizlerde fena sayılmayız dimi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar