tavuğun gögüs ekini sevmeyenlere ve konserler

tavuğu pek sevmeme rağmen göğüs etini hiiç mi hiç sevmem. saman gibi gelir. geçen gün de pek sevgili eş cağızım gitmiş göğüs eti almış. buzlukta duruyordu kaç gündür. ne yapsam ne yapsam derken annem verdi bi tarif. unuttum ama eve gidece kadar. aklımda kalan malzemelerle yaptı bişey ama haarika oldu.

fotoğrafda çekseydim keşke diyorum ama çok da enteresan bişeyi yoktu. tavuk işte :D

tarifi de yazayım bari iyice havaya girdim :)

2 yumurta
1kaşık yoğurt
tavuk (göğüs)
pane harcı
sıvıyağ
teflon tava :))


iki tane göğüs etim vardı baya bi oldu arttı çok.

2 yumurta kırdım bir kaba ve bir kaşık (ama dolu dolu değil) yoğurt.
biraz tuz koydum.
çırptım.

tavuk etini ince ince doğradım. gözüme büyük gelenleri de kestim
tavukları karışımın içine attım biraz beklettim bu arada başka uydurmasyon bişey yaptım o da güzel oldu. neyse konuyu dağıtmayalım.

teflon tavaya sıvıyağ koydum. tavukları da sosun içinden alarak pane harcına buladım ve tavaya attım.
çok fazla pişirmedim. bi kaç kez çevirdim sadece.

acayip güzel oldu :)

bu iş yoğunluğunda bukadar yazmama bile şükür :)

güzel bir haftasonu geçirebilmek ümidiyle..

not: bugün serdar ortaçın konserine gidecektik. biletlerimiz bile hazırdı ama çoca yan çizdi. gitmeyi benden daha fazla isteyen birine verdik :) gitmediğimiz için çok da üzüldüm desem yalan olur çünkü çoca söz verdi pazar günü mfö konserinde olacağızzz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar