konserden konsere koşasım. havalara uçasım var :))

Geçtiğimiz haftasonu Kuruçeşmede MFÖ konserindeydik çoca, ben ve arkadaşlarımız.





pazar günü yağmur yağmaya başlayınca dedik heralde bu konsere de gidemeyeceğiz. ama sonra hava açtı.
arabayı kadıköyde bıraktık bu sefer. o trafiğe girmeyelim dedik tam da kadıköyden konserlere özel seferleri varmış denturun. bi hoşumuza gitti bi hoşumuza gitti. serin serin boğazı seyrederek gittik konser alanına.
bi daha arabayla gitmeye gerek yok dedik. en son geçen sene sezen aksu konserinde fenalıklar gelmişti çünkü :)

konser pek de kalabalık değildi. çok güzeldi ama.
başta tribünde oturuyorduk baktık olmuyor böyle konser oturarak mı dinlenir. attık kendimizi aşağıya :))
çok seviyorum kuruçeşme arenayı. kalabalıktan bunalınca sahil tarafına geçip bi nefes alabiliyor insan.




aşağı indikten sonra eğlenmeye başladık. ben başta içim zıp zıp zıplarken sabit durmaya çalışıyordu da sonlara doğru aldım çocayı arkama ön taraftakilerin hiiç bizi gördüğü yok zaten diyip zıp zıp zıp yıldızlara ulaşıyordum az kalsın :))

pek eğlendik neticede. dönerken de yine deniz yoluyla geçtik kadıköye. zamanlama harikaydı yalnız. yağmur bastırmadan evdeydik :)

çarşamba günü de istikamet inş sertap erener konserine :)
kuruçeşme arena konserlerini kenan doğulu ile de kapatalım diyoruz :)
aslında ben ısrarla gripini getirin diye bağırıyorum ama duyan yok :)


not: fotoğraflar berbat farkındayım :) götürmedik makineyi cep telefonuyla da gece gece bu kadar olii :) 

Yorumlar

  1. ooo beni de götürsene canım yanında bu güzel konserlere :) MFÖ konserine 2006 yılında gitmiştim tadı hala damağımda :)

    YanıtlaSil
  2. nilay bize takıl hayatını yaşa :)))
    gerçekten kaliteli ve keyif verici oluyor mfö konserleri

    YanıtlaSil
  3. yarabbi hidayet ver su gafillereeee :)

    YanıtlaSil
  4. kulaklarınızın pası gitmiştir... çok güzel

    YanıtlaSil
  5. mine, aynen öyle oldu çok keyifliydi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar