Bol Küçük'lü Büyük bir aileyiz :)


Haftasonu Bursa da Anneciğimizin babacığımızın dizinin dibinde toplandık. bir kısım ankaradan bir kısım bursadan bir kısım da iki km öteden geldi :)

Böyle güzel bir birleşmeyi piknikle sonlandıralım dedik. ne güzel ettik :)

Bursa sıcaktan bunantırken,
Uludağ üşütüyordu.



Erkekler güya mangal yaptı:) fotoğraftan da anlaşılıyo hani.:) ellerinde türk kahvesi ööle ateşin yanmasını izliyorlar :)





E iş bize kaldı tabi. Pek de güzel yaptık ama hıhh :)



Annoşum kahvesiz yapamaz. fincan takımını bile getirmişti pikniğe :)





Bu fıstık prenseslerimizden biri.




Biz mangalla uğraşırken erkekler nerde miydi? işte... Gazete okudular,


Bulmaca çözdüler..
Ben de hem mangala baktım hemde fotoğraf çekmeye çalıştım. işim çoktu yani :))


Çocuklar çok eğlendi.
Onlar eğlendikçe biz de eğlendik.



Ne kadar çabuk büyüdüler. Kundaktaki hallerini gördüğüm bu gençleri gördükçe büyüdüğümü anlıyorum. Yaşlandığımı demiyorum. abartmayalm o kadar da diil :)


Bi de tarzanımız vardı. dallardan indirmeye uğraştık baya bi :)



İşte bir fıstık daha :) yaşı küçük boyu büyük bunların. annelerine babalarına çekmişler ailecek :) kaç yaşında duruyordu bu bebelerin boy uzaması yahu? Umarım 15 de durur :)



işte son fıstık :) kıyamadım aslında hiçbirinin  fotoğrafını koymaya nazar değecek diye korktum. maşaallah diyip bi tüü tüü  yapıverin herbirine  :)



Güzel bir haftasonu güzel bir piknik geçirdik.
Mutsuz dönen yoktu heralde :)
Yayında ve yapımda emeği geçenlere teşekkür ederiz efenim :)

Yorumlar

  1. İnsan benim gibi ailesinin yakınlarında olsada duygulandırıyo böyle tablolar. Ama itiraf edeyim ki en çok duygulandığım senin mangalla uğraşman :D

    YanıtlaSil
  2. hepinize, o kocaman sevgi dolu ailenize maşallah canım :)

    YanıtlaSil
  3. Aklımın İplerini Saldım, kesinlikle duygulanacak bir andı. kendimi aştım resmen :)

    Nilay, amin canım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben o ateşi harlayana kadar ne zahmetler çektim biliyor musun?

    YanıtlaSil
  5. handecim seni mimledim yine :))))

    http://berranincoptenekesi.blogspot.com/2010/06/bir-mim-de-zeynepten-alyoruz.html

    YanıtlaSil
  6. maşallah sıcacık bir aile toplantısı olmuş
    bayılıyorum çok küçüklü ve büyüklü ailelere
    sevgiler, mutluluklar

    YanıtlaSil
  7. Annemler de daha doğrusu babam da pikniğe bayılır, ve herşeyi o hazırlar.Ben her piknikte ana ateşe alternatif bir küçük ateş yakardım.Türk kahvesine gelince kambersiz düğün olur mu?Ben de son postumda türk kahvesinden bahsettim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. benim miniminnacik sekermi seker sumuklu bocuum nerde peki :)

    YanıtlaSil
  9. Mine bende seviyorum kalabalık aileleri bazen curcunadan bunalsam da... :)

    YanıtlaSil
  10. minik, alışkanlık yaptı bu hafta da gittik pikniğe ama sadece eşim ve ben inan pek tadı çıkmadı tek başımıza olunca ne kahve içtik ne başka bişey :)

    YanıtlaSil
  11. evo, yedim ben o sümüklü böcüğü yedim :))

    YanıtlaSil
  12. Berra aldım mim'ini en yakın zamanda yazıcam bende tşkler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar