Bazen bulunduğunuz ortam gereği ciddi veya hanım hanımcık oturmamız gerekir de içimizdeki çocuk dışarıya çıkmak ister. Biz engelleriz ama o duramaz. O zaman ya göründüğün gibi ol ya olduğun gibi görün sözü bir işe yaramaz. İçimiz farklı dışımız farklı olur ya
işte haftasonu öyle bir durumdaydım.

Kayınvalidem görümcem ve kayınpederim ile yaptığımız yolculukta ve gittiğimiz nişanda. hanım hanımcık bir gelindim ben.


Sevgilim şöför koltuğunda yollarla cebelleşirken ben arka koltukta kulağıma taktığım iki minik kulaklık ile konserden konsere geçiş yapıyordum. oohh çeşit çeşit sanatçı misafir oldu beynimin içine.
Genellikle hareketli parçalar dinledim. bazen o davul mideme mideme vurdu sanki. Bazen gitarın telleri kalbimde çaldı.

yolculuğun büyük kısmı içimdeki ben "eller havada" bir haldeydi. ben ise uslu uslu oturan bir kız :) bazen tepine tepide dans ettim, bağıra bağıra şarkı söyledim bazen. ama içimden :)

muzur bir gülümse anında göz göze geldim tatlı görümceyle. o da bi gülüş attı bana. :)

her ortamda mutlu olmak benim elimde dedim. yolda gördüğüm çiçekleri kokladım zihnimde. bazen o yeşilliklerin üzerinde yüzdüm. çıktım bulutlarda oturdum ciddi konular konuşulurken...

çok sıkılırım sanmıştım ama koca benden daha şanssızdı sanki :)





Yorumlar

  1. Sevgili Uzun yollar,
    anlattıkların benim başıma daha çok işte gelir.
    Nedense işte çok kontrollü davranırım.İnsanlara sen diye hitap edemem.Tepkilerim davranışlarım çok ölçülü olur.İçimde kıyametleri koparırken dışta sesim yükselmez.Bu durum da bana boyun ağrısı olarak geri döner..

    YanıtlaSil
  2. her birimiz hayatımızın farklı yerlerinde bu şekilde davranmak zorunda kalıyoruz heralde değil mi minik?
    ama hareketlerimizi kontrol edelim derken de kendimize de zarar vermeyelim değil mi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar