haftasonu gezmeleri


Haftasonumuzu bursa'da geçirdik. Yaz saati uygulamasının bereketi işte. Bir güne neler sığdırdık neler... Annemin bol çeşitli mükemmel kahvaltı sofrası mı desem
Annanemin bana tığ ile zincir çekmesini öğretme dersi mi desem ( haftasonuna kadar zincir çekmeyi bilmiyordum evet :) ) 
Cumalıkızık gezmesi ve eniştemin aldığı harika pideler mi desem
Yoksa akşam çayına gittiğimiz kuzenimde saatlerce süren akraba muhabbetleri mi :)
Bitti bu kadar mı sanki? bu sadece cumartesinin özeti :))
Pazar günümüz de dopdolu pinkinli miknikli geçti :) mutlu döndüm istanbula sonuçta.



Cumalıkızık köyüne gittik dedim ya Cumartesi günü. Pek bi güzel ortamı var oraların.
Ablamlarla birlikte gittik hemde. Enişten giderken pide aldı bir yerden oturduk yedik bi kenarda çok lezzetli geldi temiz havada. Cumalıkızıkda da var gözleme falan da biz pideyi tercih ettik 



Eskinin doğallığı var her yerde. taşdan sokakları sakin sakin dolaşırken kapı önlerinde birşeyler satan teyzeler selamlıyor sizi



Birkaçtane dizi de çekildi cumalıkızık da. Ünlü biyer yani :)) Kınalı Kar ve Yeşeren Düşlerin çekildiği evi de gördük.


Bu kapı tokmakları neden iki tane biliyor musunuz?
Hemen aldığım taze bilgiyle cevaplandırayım:
Efenim eve gelen erkek misafirler bir tokmağı kadın misafirler diğer tokmağı çalarlarmış ikisinin de sesleri farklıymış böylelikle kapıyı ona göre açarlarmış. Çok güzel geldi bana bu fikir :)



Her gittiğim yerden bir hediyelik eşya alıyorum üzerinde gittiğimiz yerin ismi yazılı olanlarından :) hatıra kalıyor ne güzel. cumalıkızıkdan da içine mum koyulan bir şirinler evi gibi birşey aldım. fotoğrafı yok çekip koyucam onuda.


Kocama çektiği güzel fotoğraflar için teşekkürü bir borç bilirim :P

Yorumlar

  1. Fiziken yorulup zihnen dinlendiğin bi haftasonu geçirmişsin ki bence genç insanlar için çok ideal.Bidaha ki gezinize takılmayı geçiriyorum aklımdan bilgine :)

    YanıtlaSil
  2. :) memnun olacağımı biliyorsundur..

    YanıtlaSil
  3. harika geziden bize de harika fotoğraflar ve anlatım kalmış :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir hafta sonu olmuş cnm.. fotolarda harika ..bursa ya hiç gitmedim umarım bi gün kısmet olur :)

    YanıtlaSil
  5. berracım bursaya gitmeye karar verdiğinde bursada olursam sana rehberlik yaparım canım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar