Frig Vadisi...


Frig vadisi...
Eskişehir - Afyon yolu üzeri bir sürü antik kent var. Gezip görmek, fotoğraf çekmek istiyoruz.
Haftasonu planlarımız arasında... İkilemdeyim. Paraya kıyıp gitsek mi. Yoksa evde otursak mı? Hadi gittik diyelim. Tek bir fotoğraf makinemiz var. Muhtemelen makine elimden düşmeyecek. Canım eşim sıkılacak. İkinci bir fotoğraf makinesi alsak bi sürü para...(!) :) Neyse ki haftasonuna biraz daha vakit var. Düşüneyim birazdaha en iyisi. Düşün düşün saçlarım da ufaktan beyazlar başladı ama ben halen düşünüyorum. Bi daha gelecek miyiz dünyaya?

Yorumlar

  1. hale bak yahu zevklerimizi hobilerimizi eğlencemizi paramıza göre ayarlamaya çalışır olduk. bu nasıl iş :) çalış çalış sonra da yine çalış :))
    gidelim gidelim gidelim noluy..
    çok masraf yaptırmıcam söz :D :))

    YanıtlaSil
  2. Naçizane fikrim şu ki; Bence bu gezide size %50 sponsor olabilecek, hatta üşenmeyip size eşlik edecek bir çift bulun, hatta o çifti çok uzaklarda aramayın :)

    YanıtlaSil
  3. cnm benim tatlı blog ödülünü sana veriyorum öptüm ..
    http://berranincoptenekesi.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-odulum.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar