çilekler oldu mu selelere doldu mu heyy


tamam tamam sakin...
Şarkının orjinalini biliyorum. ama ne edeyim bizim balkonda henüz kızılcık yetiştirmeye başlamadık :)

Daha önce yazmıştım ya minicik balkonumuzu bahçeye çevirdik, çilekler domatesler ektik diye. İşte o ekinlerimizden ilk ürünlerimizi yedik geçen gün. Bir çilek sana bir çilek bana diyerek...
Domateslerimiz biberlerimizde çiçek açtı.
Buraya kadar herşey güzel.

Yalnız bizim miniminicik balkonumuzda yakında adım atılacak yer kalmayacak gibi zira pek sevgili kocacım cuma günü on tane küçük saksı ile geldi ve büyüttüğü fasulyeleri her birine ekti teker teker. Şuanda yerde siyah siyah saksılı yeşil yeşil fasulyelerimiz var.
Bahçeli bir eve taşınmak farz oldu :))
Yaz geldi artık çamaşırları balkona asarım diye düşünürken bir de baktım  balkonda saksılar, çamaşırlık yine odada :(

Yorumlar

  1. Efendim tereyağlı ekmeklerin üzerine ne zaman sürebileceğiz çilek reçellerini bize ondan haber ver piliz :D

    YanıtlaSil
  2. sabah baktım 4 tanesi kızarmış çileklerin. birini ben yerim ikisini beycağızım yer sona kalanını da şekerle kaynatp getiririm sana :)) oldu mu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar