bunu satmıyoruz :))



Annemin yaptıklarından bahsederken bu fotoğrafı da koymadan geçemedim. odanın duvarına kara kalemle çizilmiş ve henüz tamamlanmamış bir semazen resmi.

şu haliyle bile çok güzel dimi :)

annem yaptı annem yaptı :))

çöp adam bile çizmeyi beceremeyen Ben handenin annesi :)

ben kime çektim araştırmalarım devam ediyor henüz bulamadım :) Annoşumu burdan alkışlıyorum hemen. Anneler gününü erken getirdim yahu :))

Bu arada bu sabah kocam afyona gitti. Saat başı arıyorum nerdesin diye. mesela yarım saat sonra bir daha arayacağım :) evlendiğimizden beri ilk defa kendi başıma gidicem eve
kadıköyden minibüsler nerden kalkıodu :P :))

şirkette arkadaşlarla yaptığımız altın günü operasyonunda da bu gün benim paracıkları topluyor olmam iyi denk geldi. paralar geldikçe yüzüm gülüyo :)) hahaha :)

Yorumlar

  1. vayy anneye maşallah diyorum bravo ellerine saqğlık bu hali bile harika :)

    hande ya çok hoşsun cnm baya güldüm :))

    paralanmışsında ohh ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkürler berra.
    evet paralandım canım ne isterseniz ısmarliyim :P :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çizmiş maşallah. Anne hakkaten sanatkar galiba :)

    YanıtlaSil
  4. derya bence de galiba :)) çok özeniyorum onun yapabildiklerine :)

    YanıtlaSil
  5. yok tatlım ya bişi istemem saol ısmarlamış kadar oldun zaten :) noldu eve gidebildin mi tek başına :)

    YanıtlaSil
  6. ayy gittim gittim berracım :) güzel de geldi aslında kafamı dinledim accık :) şş kocam duymasın :P

    YanıtlaSil
  7. Bu bitince hatta bu haliyle dergiye koyalim..Albüme tsida dergiye aliim ben bunu cook begendiim..Baska cizimleri var miannenin?

    YanıtlaSil
  8. ilkyazcm duvara yaptığı tek çizim bu şimdilik :) ama normal çizimleri var tebi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar